Svar På Kommentar

Hjärtligt tack för alla fina kommentarer ni ger oss! ni är bäst!

Tänkte svara på en kommentar genom detta inlägg.

Anonym om Chapter 16 - He Kissed Me:
Bra!! Men jag fattar inte, har inte följt din blogg men började nu, iaf, varför är det en massa bilder på Selena om hon heter Katie?

KOlla in min novell blogg!! =)


Svar till anomym: Tackar. Jo det är så att vi använder oss av Selenas utseende till Katie, om du fattar? det finns liksom mest bilder på henne och justin.
Jätte gärna men vet inte vad din blogg heter? kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe!! Smart där!!! Jo den heter novellbloggjustinbieber.blogg.se. Det var inte meningen att jag skulle bli anonym och jag trodde jag skrivit in min blogg adress där. Aja, tack för svar!! :)

2011-07-31 @ 21:59:05
Postat av: feffe

hej , du varför har su tagit bort mig från länkarna? :)

2011-07-31 @ 23:35:11
URL: http://starstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0