Chapter 68 - I've Missed You

"Hallå?" svarade han
"Hej, det är Hannah"
"Hej"
"Vi måste prata, du är skyldig mig en förklaring..."
"Jag vet..."


Bild 1 - Justin
Bild 2 - Hannah

Vi la på efter att vi bestämt när och var vi skulle snacka. Vi hade bestämt att Justin skulle komma till mig om två timmar. Vilket gjorde det perfekt för mig att hinna fixa mig. På något underligt sätt var jag livrädd och jätte nervös för att träffa honom. Jag duschade och fixade mig.

Precis två timmar efter plingade Justin på dörren. Jag gick och öppnade. Där stod han lika vacker som vanligt. Lika underbart perfekt. Han log lite nervöst emot mig, jag besvarade hans leende med ett lika nervöst leende. Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga så jag öppnade upp dörren lite mer så att han kunde komma in. Eftersom att mamma jobbade var hemma hos mig ett perfekt ställe att prata på. Vi kunde prata helt ostört, utaan föräldrar, utan fans och utan paparazzi.

Vi gick ut i köket och satte oss vid köksbordet. Justin harklade sig och skulle precis till att börja prata när telefonen ringde.

"Hej?" svarade jag med en suck
"Hej gumman, det är mamma"
"Hej mamma"
"Jag tänkte bara ringa och säga att jag måste jobba inatt, dom behöver mig här på sjukhuset, hoppas du klarar dig ändå?"
"Jadå"

Jag försökte avrunda samtalet så mycket som möjligt, men mamma verkade vara på prat humör. När jag äntligen fått henne att inse att jag gjorde något annat så sa vi hejdå och jag återvände till stolen jag suttit på innan telefonen ringde.

"Så... Alltså..." började Justin
"Jag ville bara ha en förklaring..." svarade jag "varför?" fortsatte jag sedan
"Jag trodde att du och Ryan hade nått på G..."
"Varför frågade du inte bara?"
"Jag vet inte... jag agerade före innan jag hunnit tänka..."
"snokade du i min telefon?"
"Förlåt..." suckade han och kollade ner i bordet.
"Justin, jag skulle ALDRIG var 'otrogen' emot dig. Jag älskar dig"
"Jag vet... Men... Du och DD verkade ju inte ha nått emot att vara otrogen emot mig"
"va?"
"jag såg er..."
" i North Carolina?"
"Mhm..."
"Justin... För det första så hade du gjort slut med mig, jag var aldrig otrogen och dessutom så hände inget mellan oss"
"förlåt"

Vi fortsatte att prata länge, vi lyckades faktiskt lösa allt, såg ut som om allt varit ett missförstånd. Som om allt bara var ett misstag. Allt slutade med att vi faktiskt var 'Justin & Hannah' igen. Han och jag, förevigt!



JUSTINS PERSPEKTIV

Äntligen, Hannah är min igen! Jag kommer ALDRIG mer att släppa henne ur mitt grepp. Hon och jag föralltid. Det finns inget som kan ändra på det. Vi satt ett tag och bara kollade på varandra. Jag kunde inte få nog av hennes vackra ögon, hennes underbara leende och ja... hela hon.

Vi besölt oss för att gå till stranden, även fast att det inte direkt är strand väder ute. Hannah gick iväg till sitt rum och hämtade en jacka. Sedan gick vi ut hand i hand till bilen. Jag satte mig bakom ratten och Hannah satte sig bredvid mig på passagerar sätet. Hon var så vacker. Alltid lika vacker.

Vi åkte iväg mot stranden, jag parkerade bilen en bra bit bort. Kändes som om vi kunde slingra oss ifrån alla paparazzis då. Vi gick mot stranden och när vi kom dit tog vi fram kameran och började fota. När vi fotat ett tag kunde jag inte motstå det längre, jag var tvugen att kyssa henne. Vilket jag gjorde också.



HANNAHS PERSPEKTIV

Justins mjuka läppar pressades mot mina. Jag kan knappt beskriva känslan. Den var underbar. Jag skulle aldrig släppa honom igen. Han är min igen. Jag är bara så glad att jag har honom vid min sida igen. Han och jag är liksom bara, det är så det ska vara. Vi beslöt oss för att åka tillbaka hem till mig. Så vi började vandra mot bilen igen. Den här gången omringad av paparazzi.



Det hade bivit mycket varmare. Det var verkligen härligt väder nu. Alla Paparazzis frågade oss en hel massa saker, dom babblade och babblade, men jag och Justin var alldeles för upptagna med att kolla varandra i ögonen och bara, drunkna i varandras ögon. Alla Paparazzis aww:ade och höll på. Men vi brydde oss inte.


Kommentera?

Kommentarer
Postat av: Ebba

ÄLSKAR DEN!!

2011-05-20 @ 00:31:03
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-05-20 @ 06:31:38
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Stina

jätte bra meer :)

2011-05-21 @ 01:45:38
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: feffe

jättebra!! okej feedback! din blogg är jättebra och andlenningen du inte får feedback är att din blogg är redan perfekt! bara så du vet! :D :D XD

2011-05-21 @ 21:44:07
URL: http://starstrories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0