Chapter 82 - Just Another Day In Hawaii

Vi klev in på en väldigt gullig restaurang. Vi beställde in maten som vi vill äta. Sedan så satt vi och åt länge, vi pratade på om allt och inget. Justins livvakt som satt mittemot oss satt och små skrattade åt våra samtalsämnen. Men han medverkade glatt i dom.


Justin & Hannah At The Beach

Morgonen efter väckte Justin mig klockan nio, dags för stranden tydligen. Idag skulle vi tydligen göra allt vi inte gjort igår. Jag klev sakta upp ur sängen och gick in på badrummet för att göra mig iordning. Jag drog på mig ett par jeans shorts och en tröja, en virkad, därför var den inte speciellt täckande, men den passade perfekt för stranden. Jag hade min lila/rosa bikini på mig under, det såg helt okej ut.

Vi gick ner till frukost buffen för att få i oss lite frukost. För mig fick det bli väldigt lätt, jag valde att bara ta en macka med smör på, medans Justin åt en heldel, han åt så mycket att det fick mig att vilja spy, jag är inte direkt en morgon människa, en människa som gillar att pula i mig massa mat direkt på morgonen.

Efter frukosten gick vi upp till rummet igen och borstade tänderna och gjorde lite annat som behövdes innan vi kunde gå iväg till standen.

Vi började gå ner mot stranden. Vilket gick riktigt bra, det var inte speciellt många av Justins fans som kom upp till oss. Det var lugnt, klockan var liksom bara kvart över tio, normala ungar skulle sova nu. Men eftersom att det bara är tisdag antar jag att alla ungar är i skolan. Jag måste ha missat ungefär nästan tre månader av skolan. Jag kommer behöva gå om ett år. Helvete...

JUSTINS PERSPEKTIV

Hannah såg ut att verkligen vara i sin egen lilla värld av tankar medans vi gick efter 'standpromenad' vägen för att komma fram till sanden och vattnet. Hon höll mig i handen och rätt som det var klämde hon till med handen, jag kollade upp på henne, hon var fortfarande lika insatt i sina egna tankar.

Jag kunde inte låta bli att le. Hela hon såg ut att vara i någon form av trans. Jag knäppte till med fingrarna framför henne, hon började genast le och kollade på mig.

"Vad tänkte du på?" frågade jag och log vänligt emot henne
"Jag kom just på att jag kommer behöva gå om ett år i skolan..." sa hon med ett snett leende

Vi konverserade litegrand om det ämnet innan vi kom fram till sanden och vattnet. Vi gick lite avlägset och la ifrån oss våra grejor, innan Hannah hunnit få av sig sina shorts var jag tvungen att kyssa henne, hon var ju så söt, kan knappt tänka klart när jag ser henne.

Efter det beslöt vi oss för att gå och hyra en vattenscooter, vilket vi gjorde. Medans vi väntade stod vi riktigt nära varandra. Hon var så vacker. Jag kommer aldrig få nog av henne. Hon kom närmare och närmare med sina läppar, hon kysste mig, jag besvarade hennes kyss.

Jag besvarade hennes kyss i vattnet på scootern också. Efter en lång scooter tur beslöt vi oss för att bara vara vi och vattnet. Vi gick längs strand kanten och jag beslöt mig för att skrämma henne lite, jag tänkte låssas att jag skulle kasta i henne. Jag tog mina armar runt hennes midja och lyfte upp henne, jag började gå mot vattnet och Hannah började skrika samtidigt som hon skrattade hysteriskt.

Det slutade med att hon på något underligt sätt lyckades vända sig och så att vi hade näsa mot näsa. Jag tryckte mina läppar emot hennes och hon besvarande min kyss.



PATTIES PERSPEKTIV

Medans jag satt i köket hemma i Stratford och väntade på att kaffet skulle bli klart loggade jag in på datorn för att skriva något på twitter åt Justin. Jag hann dock inte så långt eftersom att jag råkade klicka in mig på någon skvaller webbsite som jag fastande direkt för.

Där var han min son, tillsammans med Hannah. Jag visste att han var någonstans tillsammans med henne, tydligen Hawaii. Jag läste artikeln ett antal gånger, det var nästan så att jag blev förbannad.

För det första, vad tänkte han på? Hans stackrs fans skulle bli alldeles 'heart-broken' när dom ser bilderna, jag tror att dom kan hantera den hela 'flickväns-grjen' ganska bra, men bilder på dom när dom i stort sett äter upp varandra kan verkligen såra dom. Och för det andra, varför äter dom upp varandra ute bland folk? Vill dom verkligen att alla ska veta om att dom har sex? Det är nästan skammligt...

Jag fällde igen datorn och sedan gick jag till min väska för att ta fram mobilen, jag måste verkligen ringa Justin...


Kommentera?

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-06-07 @ 07:22:07
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: feffe

asbra

2011-06-07 @ 19:37:17
URL: http://starstories.blogg.se/
Postat av: Stina

jätte bra meeer

2011-06-07 @ 23:41:00
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: sofia

kan inte ni börja på en ny novell? Alltså er är inte dålig men den har börjat bli lite smått utråkande, fast ni skriver jätte bra och så :)

2011-06-12 @ 13:30:07
Postat av: Fanny

LÄS GÄRNA MIN NYSTARTADE NOVELL BLOGG :D

2011-06-13 @ 19:35:56
URL: http://bieberdirection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0