Tokig Idé

Jag fick just en tokig idè, fast om man tänker efter så är den nog inte så himla tokig? aja ni som avgör :p

Jag tänkte att om det finns någon själ som vill blogga om oss & i utbyte (eller vad man nu kallar det) så lägger vi eran blogg bland våra länkar? Det skulle ju löna sig för båda. Men det finns några krav då:
*Ni måste skriva våran webbside adress : www.jbstoryoflove.blogg.se
*Ni måste skriva nått bra om oss i inlägget ;)

Sen får ni skriva vad ni vill, bara folk blir intresserade :p sen lägger vi till er som en länk i "länkar" :)
Sen spelar det inte så stor roll hur många läsare ni har, bara ni har nån iaf. Med tanke på att vi har rätt så många ändå :p
Kommentera inlägget eller mejla till : [email protected]   om ni vill byta ett inlägg mot en länk :D hoppas nån vill, Puss till er alla gulliga läsare som vi älskar!!!!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Jag är med!!! Jag har skrivit om er!

2011-08-01 @ 16:24:05
URL: http://novellbloggjustinbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0