Chapter 14 - @katieclark U Did Gr8!

När jag klev av scenen kom Pattie fram och kramade om mig. Sedan berömde hon mig tillsammans med resten av Justins crew. Läskigt var det verkligen måste jag säga. 




Katie

”Logga in på twitter” hörde jag Justin säga på avstånd.
”Okej” svarade jag och loggade in på min Mac Book.

Det första jag såg var hur många gratulationer jag fått från folk. Dom flesta hade skrivit 'Wow @katieclark u did gr8' Jag kunde inte låta bli att le. Efter det såg jag även att mina followers hade fyrdubblats bara över natten. Helt otroligt.

Justin kollade på mig och log. Jag log vänligt tillbaka. Sedan satte han sig bredvid mig.

”Visst var det väl kul igår?” frågade han
”Ja det var det, det enda som är jobbigt med det här är att vi åker och jag blir lätt åksjuk” svarade jag med en suck. Justin började skratta.
”Såja, såja” tröstade han samtidigt som han skrattade.
”vad är det som är så roligt?” frågade jag
”Att du alltid måste ha nått att klaga på” svarade han och log
”Måste jag väl inte?” frågade jag förvånat
”Jo”

Jag kollade på honom och började sedan skratta. Vi hade lyckats bli jätte bra kompisar på den korta stund som jag faktiskt varit med på hans turne.

Vi stannade på ett café för att äta något medans vi var påväg mot Danmark. Vi skrattade och åt. Jag och Justin retade även varandra. Vi var duktig på att gå varandra på nerverna. Vilket faktiskt var roligt. Efter det var det dags för bussen igen. Verkligen roligt... eller inte.

Vi skulle inte vara i Danmark fören imorgon. Två dagars bussresa... Frukosten avklarad. Sedan vad det ju bara middag också. Eftersom att det var oftast brunch vi åt när vi åt frukost. Jag och Justin gick in i bussen igen och satte oss med varsin dator vid bordet i bussen.

@katieclark u did gr8!
Skrev Justin till mig på twitter. Jag log för mig själv och skrev sedan ett svar
@justinbieber thank you, couldn't have done it without you! Sedan kollade jag upp på honom.
Han kollade upp på mig och log.

”Du hade nog klarat det utan mig också” sa han och log mot mig
”Skulle inte tro det” sa jag lekfullt

Antar att han tog det som en utmaning för vi började genast argumentera. Antagligen bara för att. Det var roligt och det slutade med att vi båda började skratta.
Justin vet verkligen vad han ska göra för att få mig på bra humör och för att jag inte ska skylla på mig själv och tänka alldeles för mycket på mina föräldrar. Han är verkligen underbar.

Jag kom på mig själv om att sitta och tänka på Justin. Vilket kanske inte var det bästa. Jag får verkligen inte falla för honom. Det skulle nog verken Chaz eller Barney tycka var speciellt bra heller. Jag fick helt enkelt se till att inte falla för honom. Dessutom, Justin Bieber skulle aldrig kunna falla för en utav sina bästa kompisars kusin. Jag menar han har liksom flera miljoner tjejer efter sig. Plus att han har massa kända tjejkompisar han skulle kunna få.

”Katie, hallå?” hörde jag Justin säga
”Ja?” svarade jag frånvarande
”Vad tänker du på? Jag har försökt få kontakt med dig dom senaste fem minuterna”
”Oj, förlåt” svarade jag och återvände till verkligheten igen.


Kommentera?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0