You and I - Chapter 25

Vi åt glass och sedan återvände vi till arenan. De hade kommit mycket mer folk. Vi satt ett gäng och snackade i min louge.

Efter konserten drog vi hem, jag skulle sova hos Mary inatt, eftersom att hon inte ville sova själv. Undra hur hon skulle klara sig helt själv i två veckor?

Vi kollade på film och bara tog det lugnt. Sedan somnade vi tätt intill varandra.






JUSTINS PERSPEKTIV

När jag vaknade nästa morgon a att Mary låg och kolla på mig. Hon log lite smått, hennes vackra leende fick mig att le jag också. Jag lutade mig framåt och kysste henne på pannan.

När vi klivit upp och klätt på oss gick vi ner och dukade fram frukost.
"Så, vad vill du göra idag?" frågade hon och log
"Jag vet inte, vad vill du göra?"
"Se på film kanske?"

När vi ätit gick vi och borstade tänderna och sedan åkte vi och hyrde ett gäng filmer som vi sedan åkte hem till Mary med. Men innan vi kollade på film så gick vi en promenad till parken.
"Justin, du åker imorgon..."
"Jag vet... Jag kommer sakna dig!"
"Jag kommer sakna dig med"

När vi kommit till parken satte vi oss på en bänk lite avsides av parken under ett gäng träd. Det var svalt och skönt att sitta där. Mary var så vacker där hon satt och kollade på löven på träden. Jag tog en bild med min mobil på henne. Hon vände sig mot mig och log.

Vi började dra oss tillbaka hem till Mary. Vi pratade och skrattade hela vägen hem till henne. När vi kom in satte vi oss i soffan och kollade på första filmen. Den var väl okej.

När vi sett alla filmer hade klockan paserat tolv på natten. Vi bestämde oss för att gå och lägga oss.


MARYS PERSPEKTIV

Vi gick upp på mitt rum och fixade oss, drog på pyjamas och borstade tänderna. Sedan lade vi oss ner i sängen och pratade.
"När åker du imorgon?" frågade jag
"Runt ett..." svarade han

Vi snackade ett tag och sedan somnade jag på hans arm.



Kort inlägg jag vet. Men jag har ingen fantasi idag... Hoppas *hobbit skriver ikväll, annars får jag påminna henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0