You and I - Chapter 33

Vi gick tillbaka till hotellet efter en lång och härlig dag på stranden. När vi kom in i sviten kastade jag mig på soffan och Justin skrev nått på sin twitter för att se till att hans fans visste att han levde. Jag log lite för mig själv.

Jag gick in i duschen och duschade av mig innan vi skulle gå ut och äta.



(Ledsen för en aning små bilder... Men jag har ingen ork att fixa det bättre)



JUSTINS PERSPEKTIV

När Mary var i duschen kollade jag igenom min twitter. Inget nytt som var av intresse... När Mary kom ut ifrån duschen jag jag in i duschen. Det varma vattnet nästan brände men de var avslappnande!

Jag gick ur duschen och blåste håret trort och sedan drog jag på mig en skjorta och ett par svarta jeans, och gick ut från badrummet.

Mary gick förbi mig hon hade en otroligt vacker klänning på sig.

(Marys Outfit)


Jag kunde inte låta bli att bita mig i läppen. Mary min flickvän, vackrare tjej får man leta efter. Hon hade en ganska mörk sminkning och håret i skruvlockar.

Vi gick ner i lobbyn och sedan ut på gatan. Vi gick till en väldig vacker restaurang. Det var ganska stort och ganska lite folk. Mysigt.


MARYS PERSPEKTIV

Maten var jätte god. Men det satt en tjej en bit bort och glodde på oss. Jag kände igen henne såväl. Vem kunde de vara? Jag hade sett henne tidigare de visste jag. Men vem är hon...?



Otroligt kort inlägg, men jag måste pluggaa... Kommer kanske mer ikv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0