You and I - Chapter 39

Jag kunde inte sova så efter ungefär en timme gick jag till Sarahs rum med min kudde och fråga om jag fick sva där. JAg kröp ner i sängen och tillslut kunde jag inte hålla tårarna inne längre...



MARYS PERSPEKTIV



Jag var så ledsen att jag inte visste vad jag skulle göra, jag villa inte gråta inför min familj för jag vella inte säga nått men tillslut gick det inte. Jag låg och grät i Sarahs säng. Jag kännde att hon börja vakna till så jag försökte sluta men det gick inte...


SARAHS PERSPEKTIV


Jag hörde att Mary låg och snyfta så jag vände mig om och kollade på henne, hon såh helt förstörd ut.
"vad är det Mary?"
"livet är så orättvist.."
"snälla mary, säg vad det är så kan jag hjälpa dig"
"...Jus..in.."
Jag såg att hon blev ledsnare när hon nämde Justin, jag höll om henne och sa att allt skulle bli bra, sen somnade hon i min famn.

väckarklockan ringer


Jag stängde snabbt av alarmet så att Mary inte skulle vakna, men det gjorde hon.
"ska vi gå och hyra en film" frågade jag
"jaa, jag ska bara vakna och klä på mig"
Under tiden Mary vaknade till och bytte om gik jag ner och gjorde en fruktefterätt till Mary och mig. Jag ställde in den i kylen snabbt innan ;Mary kom ner. Det skulle vara en överraskning.


JUSTINS PERSPEKTIV



Jag vaknade runt tio tiden. Jag gick ner till köket där mamma var,
"god morgon, gubben"
"mm, inte en bra norgon direkt sa jag"
"jag skulle behöva prata med dig en stund" sa mamma med en allvarlg röst
Åhhhh, NEJ tänkte jag.
"mm" svarade jag
"jag skulle kolla min mail imorse och hade fått ett mail med massa bilder på er ungdomar, hur kunde då?!"
"det är inte så det ser ut, Jasmine vart dumpad och jag gav henne en kram och sen kysste hon mig och utan att jag visst det kom Mary ut ur rummet och skrek"
"nu pressar nån ut oss på pengar för att inte puplicera bilderna på nätet"
"vaa?! jag ska prata med Mary, men som det är nu kan ju dom lika gärna puplicera bilderna.."

Jag tog tag i min mobil och skickade ett sms till Mary

Hej, förstår om du är ledsen, en engång så är jag hemskt ledsen. Mamma har fått ett mejl med bilder på oss, och nu utpressar dom oss på pengar för att inte puplicera dom på internet. det finns bilder på bland annat dig och mig tillsammans, sen det som hände mella Jasmin och mig... Och bilder bara du är med på blandannat när du gråter och ligger på stranden i bara bikin och solar. Jag kan lika gärna låta bilderna komma ut så alla får veta vad jag har gjort, men jag tänker mest på dig om du inte vill att bilderna ska pupliceras så du får hot mejl och massa andra mejl. kram Justin.

se trök jag på, skicka. efter bara en minut fuíck jag svar.

guud, jag vet inte vad jag ska säga. Du har sårat mig så otroligt att jag vet inte om jag kommer bli heel igen. och bilderna på mig vill jag inte ska pupliceras men sen med dom på dig gör du som du vill med, ditt val om du vill visa hela världen vad du gjort mot din kärlek, eller ja jag trodde att jag var din kärlek men tydligen inte..

Jag kännde hur tårarna började krypa fram, vad hade jag gjort? jag sa till mamma att Mary villa inte kkomma ut på internet, men sen med bilderna på mig får du göra vad du vill med.
"gubben, jag tänker inte riskera din karriär bara för ett par bilder, klart jag inte tänker låta bli att betala. men jah tycker du ska be om ursäkt till Mary.


MARYS PERSPEKTIV


Jag och Sarah var på väg mot stan för att hyra en film. Jag älskade verkligen min syster och att hon var så snäll mot mig efter allt jag gjort mot henne det fattade inte jag.
"jag är jätte tacksam att du har förlåtit mig"
"det är det livet går ut på, att älska, älskas och förlåta."
Det fick mig tänka på Justin. Vi letade efter en komedi film det blev, Big mama's house & Big mama's house 2.
Vi köpte även en varsinn stor ben & jerry. En med smaken, americone dream och den andra cookie dough.
Det blev 215 kr sammanlagt. VI gick hemmåt och på vägen såg jag en fin klänning som jag vella test så vi gick inte, den passa perfekt så jag köpte den. När vi kom hem gjorde vi popcorn och Sarah tog fram en frukt efterätt som överraskning. Så vi satt i soffan och myste med ben and jerry, efterrätt och popcorn. Lite nyttiga var vi i alla fall. tiden med min syster vad exakt vad jag behövde för att bli glad, vi hade även pratat lite om Justin. så jag funderade på att gå över och kika på bilderna han nämde i smset, men jag var fortfarande mycket besviken på han.

Hey, okej om jag kommer över och kikar på bilderna? M.J

Det var en lättnad av att han sa att det bara var att komma, jag tog på min min skinjacka och gick mot Justins hus, där Jasmine åkte ifrån i sin bil. Jag funderade på att vända hem men  nej jag skulle till Justin.

*pling plong*

Pattie öppnade dörren och gav mig en kram och sa att hon led mig mig. Jag gick upp till Justins rum där han satt vid datan.
"hej"
"tjaa"

Han visade mig bilderna och jag blev ledsen när jag såg bilderna på han & Jamsine men jag döljde det så gott jag kunna. Troligen såg han att jag var ledsen och gav mig en lång kram.
under tiden han kramade viskade han till mig
"Det är Jasmines bilder..."
Jag släppte taget om han och drog mig ur an armar ´, jag satte mig på sängen och såg ut som ett frågetecken.
"me...n jag trodde hon var min vän.."
"var det därför hon var här innan jag kom?" frågade jag fundersamt
"jaa, hon erkännde och sa att hon är kär i mig, men jag sa att jag älskar dig och vill inte ha nått med henne att göra"
Jag fick fram ett litet leende på läpparna. Sen gick jag fram tillJustin och gav han en kram, han lucktade så gott att jag inte vella släppa taget så i kramades i nästan fem minuter tror jag, tills Pattie kom upp och avbröt.

"justin vi måste prata!" skrek hon.
Jag och justin gick ner snabbt till vardagrummet där Pattie hade en hemsida öppen, Jag såg genast bilderna på Justin och Jasmin och en ledsen jag..
Jag satt mig i soffan, och justin bara gick runt i en cirkel och var jätte arg. tillslut satt han sig i saoofan bredvid mig och hållde för sitt ansikte med sina händer. jag strök han på ryggen och sa att det är lugnt. Han tog mig i sin famn och så satt vi och såg bilderna på mig och Justin, så snart visste hela världen att vi var ett par och jag skulle aldrig få vara i fred längre..


första inlägget på ett tag, men vi får se hur det blir framöver. Om ni läsare vill att vi fortsätter på denna story så kommentera gärna så vi vet om nån läser bloggen! :) Tack för att du läst!

Kommentarer
Postat av: ´ciara

heej jag har vekligen fasnat på er blogg. ni e födda till att skriva<33

2011-02-01 @ 17:13:13
Postat av: Anonym

Bäääst, meeeeer :D<3

2011-02-01 @ 19:55:08
URL: http://jbstoryy.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej!

kolla gärna in min biebernovell!

jjustindbieberstories.blogg.se

kram!

2011-02-01 @ 21:54:21
URL: http://jjustindbieberstories.blogg.se/
Postat av: amanda&saga

Gillar du justin bieber noveller?

Då ska du läsa våran blogg! Vi skriver två stycken noveller.

& Sjävlklart behöver du inte läsa båda. Du kan ju bara läsa en om du vill.



Puss&kram

/amanda&saga

2011-02-02 @ 09:03:54
URL: http://jbiebernovell.blogg.se/
Postat av: Linnea

Heej, fin blogg där :D

Jag skriver en Justin Bieber novel, har precis börjat. Så följ den järna :)

www.justinbieberstorry.blogg.se

Ha det bra :)

2011-02-02 @ 19:13:05
URL: http://justinbieberstorry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0