Chapter 30 - Leavin' For Statford

Jag tog tag i Justins hand och tog tillsammans ut utskällningen som vi fick ifrån Chaz, Ryan stod mest och nickade instämmande. Efter att Chaz skällt ut oss i en halv timme beslöt vi oss för att kolla på film, alla tillsammans i Justins rum.

Efter att ha varit i Italien och bara umgåts under en vackas tid, var det äntligen dags att åka tillbaka till Stratford. Jag har verkligen saknat Brooke, Sam, Sam och Pitch. Ja, jag har ju såklart saknat Barney och Theresa också. Tre veckor med Justin hade varit helt fantastiskt, jag skulle verkligen sakna honom. Men jag får ju se han till jul i alla fall.

Han som skulle hämta mina väskor kom upp och hämtade dom. Sedan gick han. Justin skulle inte lämna Italien förens imorgon och då ska han vidare till Los Angeles, och vara där för en show och sedan vidare runt USA. På turnén i USA skulle Miley Cyrus ta min plats och sjunga Overboard med Justin.

Jag kände lite avund, tänk om han skulle fånga henne precis som han fångat mig. Jag åkte ner till lobbyn där jag väntade tillsammans med Justin på att resten skulle komma ner. Pattie, Justin, Kenny och Scooter skulle följa med till flygplatsen.

Jag kramade alla i crewet hejdå och sedan gick vi ut till bilen. Det tog ungefär fem minuter till flygplatsen och där checkade vi våra väskor och sedan började vi gå mot säkerhetstullen. Jag kramade om Pattie, Scooter och Kenny. Sedan vände jag mig mot Justin. Han kollade mig djupt i ögonen och sedan kramade han om mig hårt. Han vägrade nästan att släppa taget om mig.

"Justin, jag måste gå nu!" sa jag tyst i hans öra
"inte riktigt än" svarade han och hans grepp hårdnade.

Han släppte mig lite lätt precis lagomt mycket för att han skulle kunna kyssa mig. Han kysste mig länge och pasionerat, tills det att Chaz harklade sig och knuffade lite på mig. Jag kollade upp på honom och började skratta. Sedan släppte jag Justin och gick tillsammans med Chaz och Ryan in mot tullen.

Vi gick ombord. Vi satt på platserna 19-D-E-F. Perfekta platser. Våran flyg resa började och jag slöt ögonen i hopp om att få sova. Vilket jag såklart inte fick... Ryan somnade liggandes upp och ned, den pojken var bra konstig. Medan Chaz somnade med huvudet hängandes över knäna.

Jag satt hela flygresan och lyssnade på musik i hopp om att tiden skulle gå snabbare. Men ÄNTLIGEN efter nio timmars flyg var vi äntligen framme. Vi klev av flyget efter att jag och Chaz hade försökt väcka Ryan i minst 20 minuter. Det var bara våra väskor som låg på rullbandet när vi kom dit, plus att det bara var vi som var ikvar vid rullbandet.

Vi tog väskorna och sedan gick vi ut, där stod Barney och väntade på oss. Han log såfort han fick syn på oss. Han kramade om oss alla tre och sedan gick vi ut till bilen för att fortsätta resan mot Stratford från Toronto.

Ryan och Chaz satt och pratade hela bilresan medans jag försökte sova, men åter igen kunde jag inte somna. Jag låtsades sova medans jag lyssnade på Ryan och Chaz hel sjuka konversation om dinousarier.

JUSTINS PERSPEKTIV

Flyget landade på LAX och jag var nu framme i Los Angeles efter en evighetslång flygresa. Mamma och jag hade bestämt oss för att gå ut bara hon och jag för att äta. Vi hade inte haft så mycket tid att spendera tillsammans under den här turnén.

Okej, vad tycks?

Minst 10 kommentarer för nästa del, okej?

Hörs då :)

Kommentarer
Postat av: matilda

meeeeeeeeeeeeeeer!

2011-08-05 @ 02:47:41
Postat av: Cecilia

Aweeeesomee!

2011-08-05 @ 09:24:54
Postat av: Johanna

mer :D

2011-08-05 @ 09:51:56
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Melina

Jätte bra :)

2011-08-05 @ 11:10:45
Postat av: tuva

jääätte bra novell ! (: meeeeeer :DDD

2011-08-05 @ 12:06:14
Postat av: Voltaire

du stavar som en ölburk.

2011-08-05 @ 14:45:45
Postat av: Voltaire

OFTA BLOGGEN ÄR MODERERAD. Du tar säkert bort alla kommentarer som inte är "mer :D" och "Jätte bra :)". Jävla cp.

2011-08-05 @ 14:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0