Chapter 29 - A Punch In The Face...

Vi gick över till cluben och där var det fullt ös. Det var en sån grym kväll.



Inne på festen var det mörkt och svårt att urskilja folk. Vilket var tur. För då kom det inte fram nå galna fans som ville ta kort med Justin eller nått likande. Jag och Justin dansade omkring och skrattade som tokar. Ryan och Chaz hade förstunnit snabbt in i mängden bland alla tjejor. Undra vad Ellie (Chaz flickvän) tycker om det. Justin och jag beslöt oss för att skicka ett sms till dom och säga att vi dragit, och att dom fick ta en taxi tillbaka till hotellet. Justin hade bett chauffören att lämna bilen.

Jag och Justin började varndra hand i hand ut mot bilen. Något vi inte var berädd på var att det skulle finnas en massa paparazzis och fans utanför klubben. "Fan" hörde jag Justin svära. Jag kollade på honom och han kollade på mig. Sedan tog han ett hårdare tag om min hand och vi började gå mot bilen.

"Lämna Justin ifred din fitta!" skrek en tjej efter mig, efter det tror jag att hon fortsatte svära på italienska. Justins grepp om min hand hårdnade och nu drog han mig nästan fram. Alla paparazisarna skrek och frågade frågor. Justins grepp blev så hårt att det gjorde ont i handen. Dom hade verkligen retat upp honom.

"Lämna oss ifred" röt han mot de 40-tal paparazzis som var runt oss. Alla paparazzisarna började skrika ännu högre, knuffas omkring för att få den bästa bilden. Fansen hade också börjat skrika. Dom skrek kränkande ord mot mig och jag kände för att gråta.

Vi kom fram till baken av bilen. Vilket betydde att Justin släppte min hand och började gå emot förarsätet, jag själv började tränga mig igenom folkmassan mot passagerarsätet. Jag kände paniken inom mig, jag var inklämd i en folkmassa. En massa tonårstjejer + en massa 40+ åriga män med kameror som skrek lika mycket som flickorna gjorde.

Jag vaar så nära att jag nu till och med kunde ta i dörr handtaget, Justin satt redan i bilen och väntade, då jag kände hur någon smällde till mig hårt i ansiktet, på läppen för att vara exakt. Jag kände hur smärtan dunkade inom mig, sedan hörde jag en tjej säga högt och tydligt "JAG TRÄFFADE HENNE!" på engelska såklart så att jag skulle förstå precis vad hon sa.

Jag lyckades få upp bildörren och kastade mig snabbt in i bilen. Jag satte händerna för ansiktet och sa sedan till Justin "KÖR!" Han gjorde som jag sa. Han tutade så att alla skulle flytta på sig, sedan körde han gasen i botten.



Jag kände hur tårarna tryckte på bakom ögonlocken pågrund av smärtan i mitt ansikte. Jag kunde inte hindra tårarna från att rinna längre. Dom rann hejdlöst och jag försökte att göra så att Justin inte skulle märka nått, verken tårarna eller slaget mot min läpp som gjort min läpp svullen och rödre än normalt.

Men inget undgick Justin. Han stannade bilen utanför hotellt, vi klev ut och han gav nycklarna till snubben som skulle åka och parkera den åt oss. När vi kom in i lobbyn stoppade han mig och vände mig mot sig. Han kollade mig rätt in i ögonen och såg mina tårfyllda ögon och sedan kollade han ner mot min läpp.

"Vad fan hände?" frågade han lätt chockat
"Nån slog till mig..." svarade jag
"Såg du vem det var?" frågade han irriterat
"Nej, men jag hörde henne när hon skrek det så att jag kunde höra..."
"Var det en hon?" frågade han
"Ja, men jag vet inte ifall det verkligen var hon som slog..."
"Det här är verkligen inte okej" sa Justin och började gå mot hissen.

Jag gick efter honom, vi åkte upp till våran våning. Justin gick direkt och knackade på Patties dörr, men det var Scooter som öppnade.

"Hej, är mamma här?" frågade Justin glatt
"Aa, kom in" svarade Scooter lika glatt.

Justin tog min hand och drog med mig in i rummet. Han gick fram till Pattie som satt i soffan. Han visade vad som hänt mig och sa att det troligast var en tjej eftersom att hon tagit åt sig äran. Pattie blev rasande precis som Scooter blev när han hört allt. Dom sa att dom skulle fixa allt och att vi skulle gå iväg till nått av våra rum så länge.

Vi gick in till Justins rum. Han bad att få ta ett kort på min läpp. Jag nickade och lät honom ta ett kort. Sedan loggade han in på twitter.




Skrev han och laddade upp bilden. Han var verkligen förbannad nu. Det gick bara några sekunder så hade han flera svar och kommentarer på bilden och massa sånt. Viss skrev "Rätt åt henne" andra skrev "Herregud, vad har hänt" och vissa skrev "Visste det" och sedan fanns det en massa andra kommentarer och likande. Jag log åt att några faktiskt brydde sig medans en hel del verkade tycka att det var rätt åt mig.

Efter ungefär en halv timme kom Pattie och knackade på. Hon sa att dem hade polisanmält hela grejen och att det var viktigt att vi hade kenny med oss vart vi än gick nu för tiden. Hon sa även att vi måste bli försiktigare. Vi nickade stelt emot henne. Bara någon minut efter att hon gått kom Ryan och Chaz in springandes i rummet.

"Vad fan hände?" nästan skrek Chaz som måste sett Justins tweet.
"Någon slog henne" ssvarade Justin, det såg ut som om han skämdes lite över att han inte kunnat göra något.

Jag tog tag i Justins hand och tog tillsammans ut utskällningen som vi fick ifrån Chaz, Ryan stod mest och nickade instämmande. Efter att Chaz skällt ut oss i en halv timme beslöt vi oss för att kolla på film, alla tillsammans i Justins rum.


Vad tycks?

Kommentera? Snälla?

Åtta kommentarer för nästa kapitel :p

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer :D

2011-08-04 @ 09:09:55
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Moa

Jätte bra men den sista bilden bllev lite otydlig... Men man såg på den översta att hon hade gjort illa sig =) det var jätte bra ändå =)

2011-08-04 @ 11:16:17
Postat av: Melina

Asbra <3

2011-08-04 @ 14:59:12
Postat av: Teenfame.blogg.se

Skit bra meeeeeer !!!!!

2011-08-05 @ 00:53:27
URL: http://teenfame.blogg.se/
Postat av: elena

super bra

2011-08-05 @ 01:23:54
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0