Chapter 25 - A Day At The Beach

Jag öppnade dörren så såg jag Justin stå där med ett leende på läpparna. Han gick in och sedan till min säng.
Jag gick efter honom och han såg ut att vilja sova där. Jag skrattade och kröp ner i sängen bredvid honom. Sedan somnade jag i hans famn.


Jag vaknade upp med ett Justin Bieber leende övanför mig, han skulle precis till och pussa mig när jag vaknade men i stället kysst han mig.

Jag och Justin beslöt oss för att gå ner till stranden och spendera dagen där. Jag bytte om till min bikini och en kort mag tröja och mina jeans short till tröjan. Sedan slängde jag ner lite saker vi skulle ha med oss.

Jag gick och knackade på hos Justin och sa att jag var klar, vilket han också var. Han tog min hand ända ner till the bottom floor, där frukosen serverades. Vi åt lite god frukost den gick vi mot stranden, vi hade hört att det fanns en jätte bra strand alldeles nära. Men vi tog ändå en taxi dit, uti fall det var paparazzin ute så här tidigt. vi gick bara sista biten på en slags "strandpromenad" som ledde er till stranden.

Det var inte så där jätte mycket folk ute än, i alla fall inte massa med galna fans. vilket jag tyckte var bra för då var Justin bara min. Fast bara mellan han och mig, eftersom att för utevärldens så var vi inte tillsammans och så skulle det vara ett bra tag till.

Det första vi gjorde när vi tagit solstolar var att gå och bada, det var så varmt att vi hoppa i vattnet direkt som inte var så himla kallare men lite svalkande i alla fall. Pattie och resten av gänget skulle komma lite senare, tunt tolv och klockan var bara tio nu.

När Justin fick syn på vatten skotrarna som fanns vart han som en barnunge som ville ha godis. Men jag hade aldrig åkt vatten skoter  så jag ville också testa, men Justin däremot hade åkt många gånger. Jag sprang upp och hämtade pengar. Det var inte så farligt faktiskt, 20 euro för en halv timme. vi bad dom som hyrde ut vatten skotrarna vakta min väska med våra saker i så ingen skulle ta den.

Justin var helt galen på att köra men han var duktig i alla fall. När det var min tur att köra så sa jag åt Justin att vara beredd på allt. Jag hade ju aldrig kört så jag bara varnade honom lite lätt uti fall att. Det var jätte roligt att köra, man fick en sån adrenalin kick av det att det var omöjligt att sluta köra.

Men de sista fem minuterna fick Justin köra igen. Halvtimmen hade gått lika snabbt som en minut kändes det som, fast när man har roligt bara försvinner tiden så där helt plötsligt. När dom vinkade in oss så körde Justin en sista sväng sen bytte vi så jag fick åka in till stranden. vi tackade för att dom vaktat våra saker och dom bara nickade och sa att det var ingen fara.

"Det där måste vi göra om" sa jag
"självklart, vi kan köra igen när mamma och resten kommer så kan vi åka alla" sa han
"ja, dom som vill åka då" sa jag.

Jag la mig ner och Justin gick iväg en liten stund, jag stoppade in min iPod och lyssnade på lite musik. När Justin kom tillbaka hade han annanas på en pinne med sig, dom var söt. Jag hade aldrig sett såna förut men dom smakade precis som vanlig annanas fast dom var skalade och formen var lite som en gran.

"Mm vad gott" sa jag
"mm men det blir lite jobbigt med för mycket" svarade Justin, och jag nickade instämmande.

Jag tog upp min bok och läste ett kapitel innan Pattie och Justins crew kom. När dom kom så gick alla i och bada förutom jag. Nån var ju tvungen att sitta med alla saker, och Justin kanske ville vara lite själv med sin mamma en stund eftersom jag har ju varit med honom hela tiden så han har inte haft nån tid för sin mamma.

Några från Justins crew kom upp och satte sig med mig. Jag tog upp kameran och knäppte lite kort på dom sen gick jag ner till vattnet och fotade Justin och resten. Jag gick en bit längs stranden och tog massor av fina kort sen vände jag, Justin och Pattie var fortfarande kvar i vattnet så jag gick ner till dom och umgicks med dom.

"Vi tänkte att alla som vill kan väl ta en vatter skoter tur snart?" frågade Justin sin mamma
"bara jag får åka med Scooter så åker jag" svarade Pattie sin son.

Jag och Justin skrattade åt Patties kommentar sen hängde hon med i skrattandet. vi gick upp och kollade om någon skulle med och åka. Alla ville åka så vi tog med sakerna annu en gång till dom som jobbade där nere och sen for vi iväg, jag åkte självklar med Justin och sen såg jag bara att Pattie åkte med Scooter men dom andra hann jag inte se nått av. Det hade blivit större vågor nu, klockan var halv två och dom hade sagt att det blev större vågor senare på dagen.

Jag och Justin flög av skotern när Justin körde i full fart, men vi gjorde inte illa oss. Jag vart nästan lite rädd för vågorna men jag körde ändå. Dom vinkade in mig och Justin först eftersom vi fått åkt ut först, vi gick och badade medans vi väntade på dom andra innan vi kunna gå tillbaka till hotellet.

När alla kommit upp så promenerade vi tillbaka till hotellet, det tog nästan tjugo minuter att gå tillbaka.

"Vill du gå ut och shoppa lite ikväll" frågade Justin mig
"ja vi kan väl ta med dina dansare så ser det inte så konstigt ut" svarade jag
"visst" sa han med ett leende.

När vi kom till hotellet så duschade jag av mig snabbt och satte på mig en mörk rosa klänning som som räckte ända ner till mina fötter. Sen satte jag upp håret i en finare knut mitt bak på huvudet.

Jag tog med mig pengar som jag fått av Barney så jag kunde handla något. Jag tänkte faktiskt köpa något till dom alla eftersom att dom varit så snälla och tagit hand om mig även när jag var jobbig. Så på nått sätt måste jag be om ursäkt till dom, speciellt till Chaz. Men det tar jag den dagen.

Jag gick och kollade om Justin var klar och det var han, jag gick in i rummet och där kysstes vi länge. Sen tog vi hissen ner och väntade på Justins dansare, dom kom efter bara ett tag. vi gick ut mot en gata och följde den hela vägen. det var fullt med små affärer efter hela den gatan.

Jag köpte en tröja och ett hjärta som var delat i två till Barney och Theresa, det stod även You are the best på själva hjärtat. Det var lite svårare att hitta nått till Chaz men jag hittade en mugg där det stod Just my cousin. Inne i Muggen stod det en liten text, om hur mycket han betydde för mig och sådant. Fast det stod redan där men ändå det var som mitt förlåt till honom och jag hoppades att han skulle förlåta mig men det kanske inte bara räcker med en mugg.

Jag köpte ett snyggt armband till Brooke, och sen i smyg köpte jag även en vit klocka till Justin. Sen köpte jag lite små saker till mig själv också. Justin handlade inte alls så mycket, två påsar hade han bara. Dansarnaa hade lite mer än mig men dom passade väl också pa att shoppa loss. Vi vände tillbaka till hotellet och klocka hade redan blivit sex. Idag åt vi mat på hotellets restaurang.

Efter det gick jag och Justin upp, jag skulle byta om sen skulle vi möta dansarna där nere i lobbyn. Jag drog på mig mina svarta jeans och ett helt vanligt linne. sen gick vi ner till Lobbyn där dansarna väntade på oss. Vi gick och spelade lite air hockey i hotellets egna spelrum. Jag vann över Justin men förlorade resten, dansarna var riktigt duktiga men Justin klådde två av dom.

"Nä ska vi kanske gå upp?" sa Justin till mig
"om du vill" svarade jag
"vi går upp nu vi" sa Justin till dansarna
"okej, godnatt" svarade en av dem.

Vi tog hissen upp och Justin bad mig följa med till hans rum, när jag satt där till soffan kom han med en liten gullig förpakning.

"Den är till dig" sa han rart
"åh, tack"

Jag öpnade och inuti var de en ring, en äkta silver ring med en liten mindre diamant på, men jag tyckte den var rätt så stor eller ja medium.

"Tack Justin!" sa jag

Sendan kysste jag honom på munnen och bad honom följa med mig till mitt rum. När vi kom dit så tog jag upp min present till Justin och gav den till honom.

"Här" sa jag

Han öppnade upp förpakningen och där i låg den vita klockan jag köpt. Han tackade och drog mig mot honom sedan kysste han mig.

Justin startade datorn och loggade in på twitter. Han skrev till mig, thank you @katieclark for the beautiful present. And we're just friends so you guys know! big hug from me too all my fans!
 
Sen loggade han ut och startade webbkareran han tog en bild på oss och sedan laddade han upp bilden på facebook


Me and Katie having fun, just like friends do

Justin slängde sig över mig helt plötsligt, han tog av sig sin tröja och sedan drog han av mig min tröja. Sen kysste han mig väldigt länge, efter ett tag så tog han av mig resten av kläderna och nu låg vi i bara underkläder bredvid varandra. Jag kysste honom och la handen över hans bröst.

"Du är så fin" viskade han i mitt hår.


woop woop, undrar vad som hände?
Kram till er underbara läsare!

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer mer :)

2011-08-02 @ 08:53:24
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0