Chapter 43 - You Can't Scare Me

Där uppe hade Pattie lämnat några av Justins saker och jag lämnat mina. Därbland Justins födelsedags present. Jag gav den till honom och han blev väldigt glad för den. Han tackade i flera gånger. Vi satte oss i soffan för att kolla på TV lite. Men rätt som det var så sov vi båda...



Dagarna gick och folk började gå mig på nerverna. Paparazzis fick i uppdrag att kolla hur Biebers flickvän skötte sig, ifall du kunde fånga mig snacka eller krama någon annan kille skulle dom ju gilla... Men dom lärde sig ganska snabbt att jag bara var en sån typ som helt enkelt gick till skolan, McDonalds kanske till typ starbucks och sedan hem. Eller till Justin.

Dom fick aldrig vad dom ville men ändå slutade dom inte förfölja mig. Dom snackade med mig och jag log emot dom men försökte hålla mig borta. Ingen fick mig på bra humör längre förutom Justin.

Alla Belibers blev bättre ett litet litet tag med allt blev snabbt värre. Jag fick fler och fler hot och jag började bli riktigt rädd för att lämna mitt hus. Gick jag ut fanns det antingen 20 000 Belibers i närheten som ville döda mig eller 10 paparazzis som ville fånga mina misstag.

Måndag morgon och dags för skola. Herregud. Jag klev upp och klädde på mig. Sedan gick  jag ut i köket. För att äta frukost.

"Godmorgon" sa jag när jag kom in genom köksdörrarna.
"Godmorgon, gumman du har väl inte glömt att du lovade att vara med Ellena efter skolan"
"Åh, nejdå" sa jag och log

Jag satte mig ner och åt. Ellena måste vara sju nu. Hon är som min lillasyster fast att hon egentligen bara är min kusin, mammas systers dotter. Hon är verkligen super söt men lite jobbig och barnslig också. Okej hon är sju inte så konstigt. Mina tankar slukade mig och jag glömde bort tiden.

"När börjar du idag?" hörde jag mamma fråga
"nio" svarade jag långamt
"Bäst att du skyndar dig för de är om 15 minuter"

Jag fick genast bråttom och skyndade mig för att hinna. Jag skulle hemta upp Ellena efter skolan. Jag åkte iväg och skolan flöt på som vanligt Christy smörar fortfarande för mig, Keith lika så. Precis som alla andra. Jag saknar verkligen DD... Vissterligen så gillar jag att umgås med Patrick. Men inte som DD, för DD är bäst!!!

Efter skolan åkte jag till Ellenas skola och hämtade upp henne.

"Jag vill åka till gallerian" var det första hon sa
"Okej" svarade jag glatt och vi åkte mot gallerian.


Hannah och Ellena

Vi började med att gå runt och kolla. Efter ett tag blev Ellena alldeles stel och var på vippen att börja gråta. Jag frågade henne vad felet var och hon brast ut i gråt. Jag kollade bak och där stod ett gäng på 10-15 tjejer som hade gått efter oss i ungefär en timme om inte mycket mer.

"Ellena, kolla på mig" sa jag när jag satt på huk framför henne
Hon kollade på mig med tårfyllda ögon.
"Jag ska gå och prata med dom så kan vi åka hem sedan, okej?"

"Jag vill hem nu, lämna mig inte!" svarade hon.

Jag nickade emot henne och vi gick snabbt mot parkeringen där bilen stod och en massa paparazzis väntade på oss. Ellena grät fortffarande. JAg ville snabbt in i bilen. Jag gick snabbt med Ellena efter mig. Jag bad henne snabba sig in i bilen. Jag sängde hennes bil dörr och skulle precis gå runt bilen när massa paparazzis började fråga mig en massa.

Jag orkade inte. Jag är ingen kändis, jaga någon intressant person istället...

Jag åkte snabbt hem, jag och Ellena satte oss för att kolla på film istället Jag kan inte fatta att alla Belibers följde efter mig när jag är med en sjuåring... Som dessutom började gråta pågrund av det... Respektlöst...


Kommer mer imorgon!

Kommentera?

Kommentarer
Postat av: elena

fortsätt jätte bra

2011-04-15 @ 00:18:08
Postat av: Johanna

mer :D

2011-04-15 @ 06:31:54
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: feffe

jättebra!!!!!!!!!!

2011-04-15 @ 14:27:14
Postat av: Hanna

Ellena är sååååååå söt!

2011-04-16 @ 17:37:43
URL: http://mylol.blogg.se/jbstory/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0