You and I - Chapter 9

"Ska du banta?" frågade jag
"Vah?" sa Justin förvirrat och kollade på mig
"Ska du banta?" frågade jag igen
"Vah, nej?" svarade Justin "Vad får dig att tro de?"
"Tidningen som du läser" sa jag och pekade på den upp och ner vända tidining som han höll i. Jag kunde knappt hålla mig från skratt.
"Åh, jaså tidningen..." log Justin
"förlåt att du fick vänta... de vr Jesse..." sa jag tillslut
"Jesse?"
"Åh ja, mitt ex kanske man kan säga" svarade jag







JUSTINS PERSPEKTIV

Mary och jag kom till min konsert en timme innan jag skulle börja. Jag gick in i min louge och tog på mig ett par svarta jeans och en vit t-shirt. Jag gick mot min hår stylist som gav mig en svart keps. Scooter hjälpte mig med på med sändaren till mikrofonen. Jag var redo att gå ut, men de var 15 minuter kvar. Jag gick mot Chaz och Ryan som stod och snacka med Mary och Jasmine.
"Var är Christian?" frågade jag
"Han... öm är nog här någonstans" svarade Ryan snabbt
Efter ett tag kom Christian med Catlin och mamma. Jag gick mot mamma och gav henne en kram innan jag skulle springa ut på scenen. Det var fullt av människor, en helt slutsåld konsert. Jag hörde hur fansen ropade mitt namn. Jag sprang ut och jag körde några låtar, jag gick av scenen för att  byta om. Det var då Jasmine skulle gå in och börja sjunga overboard. Jag drog på mig kläderna och fixade till håret. Jag gick ut och börja sjunga med Jasmine. Hon var väldigt vacker där hon stod på scenen och sjung med mig. Hon hade en vit klänningen och ballerinaskor på sig, det gick perfekt ihop med hennes mörka hår och ögon.


MARYS PERSPEKTIV

Jasmine och Justin såg ut att ha kul ute på scenen. Dom verkar gilla varandra. Jag vände mig mot Catlin
"Är de nått mellan Jasmine och Justin?" frågade jag glatt
"Nej, dom är bara vänner, men movesen till låten är liksom att dom typ ska stå och krama varandra" svarade hon och började snacka med Pattie.
Jag vände mig om mot scenen där Justin och Jasmine stod. Låten var slut och de kramades och sedan kom Jasmine in backstage igen och Justin fortsatte sjunga på någon låt som verkade heta favorite girl. Jasmine log mot mig när hon såg mig, hon började gå emot mig
"Hej, du måste vara Mary" sa hon med ett leende
"Ja de är jag de" svarade jag "vad duktig du va" lade jag snabbt till
"åh tack" svarade hon
Vi stod där helt tyst ett tag tills hon helt random sa
"Du vet väl att Justin har en liten crush på dig?"
Jag brjade skratta och visste inte vad jag skulle säga tills jag sedan fick fram ett "har han".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0