You and I - Chapter 19

När jag kom hem runt två tiden så gick jag direkt upp och borstade tänderna och tvätta bort sminket och la mig. Jag somnade sött och sov tills jag vaknade nästa morgon!






MARYS PERSPEKTIV

Jag vaknade med ett leende på läpparna, Justin skulle komma hem idag, de senaste två veckorna hade flygit förbi, jag och Catlin hade nästintill suttit fast i varandra, vi hade verkligen roligt tillsammans. Mitt leende dog bort när jag kom på att jag måste berätta för Justin om vad jag gjorde de två första veckorna när han var borta... Jag smsade Catlin
"Today Justin gets back... I'm getting all sick...!!!!"
jag fick svar snabbt
"Take it easy darling! I got ur back!
jag var tvungen att svara
"Thnkz! c u later 2nite?"
"Yes we do"

Jag klev upp och duschade, torkade håret, klädde på mig, jens och en hoodie, gick och åt frukost, borstade tänderna och sminkade mig med ögonskugga, kajal, mascara och lite puder. Jag vart nöjd med resultatet och efter de gick jag in till Sarah som satt och twittrade en hel massa...


SARAHS PERSPEKTIV

När Mary kom in skrev jag ett snabbt tweet "Mary just got in to my room... wonder what she wants?" och så tröck jag bort sidan.
"Vad vill du?" frågade jag sedan lite snabbt
"Ehm... Undrar fall du ville hitta på nått?"
"Åh... Nu passar de att hänga med mig? Är Catliin upptagen eller?" röt jag åt henne
"Nej, men jag vill vara med dig, de var länge sedan vi gjorde nått tillsammans!"
"Okej, men jag är upptagen" svarade jag
"Åh med vadå? Att twittra elaka saker eller?"
"Eh nej, gå nu!" nästan skrek jag åt henne och hon reste sig från min säng och gick ut ur mitt rum. Jag tryckte upp twitter igen och skrev: "Today Bieber gets home, wonder if I maybe can hang w/ him??" och sedan skrev jag "Mary is sutch a baby, she thinks she can come and everythings alright, but it's not..." sadan loggade jag ut och gick ner till mamma som satt i köket som hon alltid gjorde innan hon skulle någonstans.
"Hej" log hon när jag kom in i rummet
"Hej" log jag tillbaka.
"Du kommer väl ihåg att du jag och Pete åker till farmor och farfar i Texas imorgon? har du packat?"
"måte jag åka?????"
"Ja de måste du!"
"men Mary behöver ju inte åka... varför måste jag åka då????" skrek jag
"För att du håller på såhär. gå och packa nu!"

Jag gick upp och packade ner mina viktigtaste saker och efter de bara la jag mig på sängen och blundade... Jag vill inte till farmor och farafar i Texas, dom bor ju liksom inte ens i Dallas... Dom bor i Austin, finns inget att göra där...



Skriver inge mer ikv, maybe I'll write 2morrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0