Chapter 8 - Trouble

 
Jag måste ha somnat av utmattning, för jag vaknade dagen efter utav att mitt alarm gick igång. Då ryckte jag till och förstod inte vad som föregick. Men jag var tvungen att kliva upp så snabbt som möjligt eftersom att jag somnat med kläder och smink på. Jag hade blivit alldeles svettig och eländig under natten. Så, bästa var nog att duscha lite snabbt.
 
Efter att ha duschat och fått bort sminket så började jag fixa mig, medan jag klädde på mig och sminkade mig lite lätt l't jag håret hänga och sedan så började jag blåsa det torrt, för att sedan kunna platta det. Det fick bli väldigt enkelt idag. 
 
Mamma satt och åt frukost när jag kom ner, hon log och sedan återvände hon till sin morgon tidning. Jag himlade lite med ögonen och sedan så satte jag mig ner och tog för mig av vad som atod på bordet. Precis som vanligt var inte pappa hemma..
 
"Alexis kom över medan du sov, hon skulle åka in till jobbet tidigare sa hon" sa mamma efter ett tag utan att kolla upp från tidningen.
"Åh.." svarade jag bara kort, hon hade ljugit.
 
När jag ätit snabbade jag mig med att borsta tänderna och sedan drog jag på mig skorna för att sedan gå till bilen. Det var varmt, vilken tur att jag tagit på mig shorts. I bilen satt jag mest bara och surade, jag beslöt mig för att inte prata med någon under dagen, om jag inte behövde svara på en fråga eller så vill säga.
 
Jag var en av de första på plats, i alla fall av arbetarna. Justins dansare var redan där. Jag såg mig om kring men det fanns ingen Alexis någonstans. Som jag trott så hade hon ljugit. Hon tänkte troligast ta sin pappas bil och komma själv.
 
Jag började mitt arbete, fylla på mat åt de som arbetade och de som skulle vara med i videon. Sedan började jag städa i ordning i Justins trailer, eftersom att han snart skulle anlända och jag var en av hans springpojkar... 
 
 
Allt var förstört, ingen tjej som kunde vara med i videon, hur kunde hon ringa samma dag och säga att hon inte skulle vara med? Nu är ju verkligen allt helt och hållet förstört.. 
 
"Justin, vi måste åka nu!" hörde jag Scooter säga, men jag bara suckade.. Hur skulle detta sluta?
 
När vi väl kom till inspelningen så kom jag på en briljant idé, tjejen som kommit in i min trailer igår, hon var ju faktiskt riktigt snygg! Vi kunde ju fråga henne!
 

Chapter 8. Ni får ursäkta för dålig uppdatering. Men jag har fortfarande ingen dator så det är väldans svårt.. Men jag försöker!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej de är lungt och inte för att stressa dig eller nåt men har du någon aning om när nästa kommer upp? Super bra kapitel btw:) jag gillar verkligen din novell , den är annorlunda , vilket är bra. Men har du tänkt på att kanske göra lite längre kapitel kanske?<333

2012-11-04 @ 00:47:17
Postat av: Anonym

Skita bra ju!! Nästa kommer...?:)

2012-11-04 @ 00:48:05
Postat av: WaniaBieber

Meer :D

2012-11-04 @ 13:06:22
Postat av: WaniaBieber

snälla mer, NUU!!:(

2012-11-07 @ 12:06:43
Postat av: Terrie

När kmr nästa kapitel?? Har vart inne på bloggen och kollat varje dag men det står inte del 9 det står del 8 :(( snälla lägg ut en ny del<33

2012-11-07 @ 21:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0