Chapter 10 - Hours of talk

För två timmar sedan hade Justin bett mig vara med i hans musikvideo eftersom att hans "kärleks-objekt" ångrat sig i sista minuten. Jag förstod fortfarande inte varför han beslutat sig för att fråga mig när han hade kunnat fråga vem som helst..

 

Jag satt mest och gjorde ingenting inne i min "trailer" som fungerade som en dressing room. Allt i rummet var tråkigt och grått, det fanns en teve och sedan fanns det en soffa, ett bord och en garderob + en kaffebryggare..

 

Kaffebryggaren var nog bara där för syns skulle, precis som teven. När skulle man ha tid med en kopp kaffe och teve liksom? Jag suckade lätt för mig själv medan jag såg mig omkring, så upptagen i mitt eget tänkande att jag inte hörde att någon kom in..

 

"Ursäkta?" hörde jag en röst säga, och jag snodde runt så snabbt att jag blev yr. "Förlåt" svarade jag snabbt när jag fått tillbaka balansen och yrseln försvunnit. Jag suckade än en gång när jag såg vem det var. "Justin, vad gör du är?" frågade jag snabbt innan han skulle fatta att min suckning var åt honom. "Ville bara se att du var okej, och redo om en timme för att gå igenom vad som händer i musikvideon" sa han och log ett leende där han visade en perfekt tandrad, såklart.

 

Jag nickade bara som svar åt honom innan han gick vidare och jag återvände till att kolla trailern. Jag gick tillbaka till att undra över färgerna, varför hade man valt grått? För att det var tråkigt? För att de var enkelt? Varför? Hade tjejen som egentligen skulle vara här haft något med dess inredning att göra

 

Tiden flyger när man inte förstår vill jag lova, för rätt som det var blev jag hämtad, av mannen som kallade sig för Kenny, och släpad till ett rum med ett stort bord för en så kallad "table reading"... Jag kunde verkligen inte förstå vad det skulle vara bra för, det var ju inte så att de var speciellt många repliker att hålla koll på, kanske var det för upplägget? För att jag skulle förstå?

 

De måste ha suttit pratat med mig om allt i flera timmar, för när jag sedan fick lämna rummet var jag helt slut och trött i öronen efter allt deras prat.. Jag gick långsamt tillbaka till trailern och hämtade mina saker innan jag gick till min bil för att åka hem.

 


Så, nu efter detta kapitel kommer det bli mer struktur över allt och bättre! Ska försöka få upp ett kapitel i veckan också! - jag har fortfarande ingen dator..

 

Kommentera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0