Chapter 81 - Welcome 2 Hawaii

Efter det drog vi runt och letade strandkläder. Efter att ha hittat allt vi letade åkte vi tillbaka hem till Justin där vi åt. Sedan kröp vi till sängs eftersom att vi redan imrgon skulle åka.


Hannah & Justin

Såfort vi klev av flyget kunde jag känna värmen slå emot min kropp. Jag hade definitivt valt en aning för varma kläder. Vi tog oss till hotellet via fot, vilket var riktigt roligt eftersom att vi såg så mycket vackra saker. När vi kom till hotellet så bytte vi båda om till badkläder, så att vi kunde gå ner till stranden och svalka oss.

Justin tog min hand och höll den hårt hela vägen fram till stranden. Han släppte min hans medans han la ut våra handdukar i sanden. Sedan satte vi oss på dom och kollade ut över havet. Det var sådär häftigt blått. Jag tror aldrig att jag sett något så underbart vackert.

"Vad tänker du på?" hörde jag någon säga, jag vände blicken och såg att Justin kollade fundersamt på mig.
"Vad vackert det är här" svarade jag och log.

Justin besvarade mitt leende med att le tillbaka. Sedan gick han ner till vattnet för att svalka sig. Själv ville jag inte följa med. Dags att jobba på brännan. Jag la mig ner och tog av mig mina solglasögon.

Jag måste ha somnat till, för jag vaknade av att någon droppade vatten på mig, jag kollade upp och vem är det som står där alldeles ovanför mig dyngsur och låter vattnet droppa ner på mig? Jo, det är Justin såklart.

"Vad gör du?" skrattade jag fram
"Väcker dig" log han och satte sig sedan ner på mig.

Han satt på mig, Jag puttade bort honom så att jag kunde sätta mig på honom istället. Han låg på rygg och jag satte mig på halvt på hans mage. Sedan böjde jag mig ner och kysste honom lätt på munnen.

"Jag är hungrig" sa jag sedan och reste mig upp
"Jag med, ska vi dra och käka?" frågade han
"jaaa! det skulle inte sitta fel med mat!"

Vi packade ihop våra saker och började gå ifrån stranden, det kom fram ett gäng tjejer och bad om att få ta bilder med Justin. Han ställde upp på det efter att ha försökt slingra sig. Medans en utav tjejerna tog en bild ensam med honom kom två av de andra tjejerna fram till mig, först og dom och verkade trevliga. Men sedan började dom, precis som alla andra med hoten...

"Du ser hon som tar en bild med Justin nu," började en utav tjejerna
"Mhm.." svarade jag
"Hon och Justin är menade för varandra, bara så du vet. Han kommer dumpa dig" fortsatte sedan den andra.

Jag suckade och himlade med ögonen, jag orkade verkligen inte lyssna på när Belibers fjantade sig, och hotade. Jag var så less på det. När Justin kom upp till mig igen stod tjejerna kvar och kollade på oss. Justin tog min hand och vi började gå. Men sedan smyg kollade han bak. Tjejerna stod kvar. Han stannade och tog sin hand på min knd och kysste mig mitt på munnen.

Jag kunde höra tjejerna säga något och dom lät irriterade. Jag halv log för mig själv och efter att Justin släppt mig och tagit tag i min hand igen kollade jag frågande på honom;

"Varför gjorde du sådär?" frågade jag
"För att en utav tjejerna sa att jag skulle dumpa dig för henne istället" sa han och log

Jag himlade med ögonen och log emot honom.

Vi klev in på en väldigt gullig restaurang. Vi beställde in maten som vi vill äta. Sedan så satt vi och åt länge, vi pratade på om allt och inget. Justins livvakt som satt mittemot oss satt och små skrattade åt våra samtalsämnen. Men han medverkade glatt i dom.


Kort jag vet, med det är nått i alla fall :p

Kommentera?

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-06-05 @ 09:01:45
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: elena

super bra fortsätt

2011-06-06 @ 02:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0