Chapter 19 - A Day To Remember

När Pattie gått igen så satte sig Justin upp igen och kysste mig igen. Jag besvarade hans kyss, jag kände den där underbara känslan i magen igen.

På morgonen kom Justin in och väckte mig. Han stod där med sitt fina leende och sa att vi skulle till eiffeltornet och Louvren nu på morgonen. Jag klev upp ur sängen och kollade sedan på klockan, den var bara kvart över sju. Juustin sa att det var mindre fans nu på morgonen, även om han tyckte om sina fans så tyckte han det kunna vara lite små jobbigt ibland.
 
Pattie kom och knacka på runt åtta, då bådee jag och Justin var klara. vi satte oss i bilen och körde mot Louvren, det är det största nationalmuseet i Frankrike. Det var så stort att vi nästan tappade bort oss men Justin hade ju hela sitt crew med sig så det skulle nog inte vara någon fara.

När folk märkte att det var Justin bieber som var på museet blev det lite jobbigt så vi bestämde oss för att åka iväg till eiffeltornet och hoppades på mindre folk där. Men vi han se lite konst, bland annat Leonardo da Vincis Mona Lisa i Salle des Etats bakom skyddande glas i en klimatkontrollerad miljö.
Sen fanns det massa andra konstvärk som var helt obeskrivliga men som sagt han vi inte se allt.
När vi kom till eifelltornet förstod jag varför Justin och dom andra kunna offra sig att åka hit en gång till. Det var så vackert att bara se på, och här hade jag aldrig varit?


JUSTINS PERSPEKT


Katie såg helt fasinerad när hon stod där och kollade runt som en tok. Jag tyckte det var lite smått kult. Sen beslöt vi oss för att klättra upp i eiffeltornet med sele såklart, Katie såg helt chockad ut och jag små skratta lite när jag kollade på henne. Hon var så fin och min.


KATIES PERSPEKTIV


skulle vi verkligen upp på eiffeltornet? ja jag kunde inte fatta det än jag blev nästan lite små rädd, jag var inte sådär jätte förtjust i höjder.Jag mötte Justins blick och kände den där speciella känslan när han kysser mig sen blinka han lite lätt mot mig.

Nu skulle vi upp, Justin gick alldeles bakom mig hela vägen. Lika mycket som han vilja hålla om mig vilja jag att han skulle hålla om mig också. När vi stannade för en liten paus så rörde Justin mig lite lätt och så att ingen skulle se, jag vilja bara kyssa honom men tog upp kameran och knäppte några fina kort. Sen bad jag pattie ta ett kort på mig och Justin, han la armen tunt om mig och det var det närmaste vi kom under hela utflykten.

När vi var tillbaka till bussarna gick jag och Justin in i vår "egna" buss. Jag la över bilderna på datan och visade dom för Justin.

"du borde lägga upp bilden på oss" sa Justin och hade ett stolt leende på läpparna
"ska jag verkligen det? fattar inte folk då?"
"ja, nej det är väl klart att dom inte gör dom tror bara vi är vänner. Och dom behöver inte veta något mer an heller" svarade Justin.

Jag gjorde som han sa och laddade upp bilden på twitter. Jag skrev, on the eiffeltower with @JustinBieber
Jag loggade snabbt ut för att jag inte skulle se vad folk skrev och undrade.

När klockan närmade sig sex var det dags för lite mat, idag blev det kina käk. Alla åt tillsammans och vi hade riktigt roligt. Pattie frågade lite om Katie och om hon och Justin hade blivit bra vänner och då svarade jag att det hade vi. Lite mer än vänner till och med men det sa jag såklart inte.
Sen gick vi in för att sova och kliva upp tidigt imorgon för då var det fullt upp för oss alla.


JUSTINS PERSPEKTIV


När vi gått och lagt oss var suget efter Katie större än någonsin, jag gjorde det jag inte borde ha gjort. Jag klev upp och gick mot Katies "rum" jag knackade på lite tyst.
"kom in"
Jag öppnade dörren och kröp ner i sängen bredvid Katie, jag kysste henne och sen höll jag om henne hela natten.


Tänkte bara säga att detta chapter är den inte samma som brukar skriva hela tiden utan egentligen är vi två som skriver men jag har varit lite off men nu kanske jag kommer in i det igen? hoppas i alla fall det :)

Hoppas det var lika bra som vanligt, tyckte själv att det var jätte långt jag skrev men sen var det ju jätte kort men jag lovar att skriva ett feting kapitell någon dag i veckan.

kommentera och det kanske kommer mer ikväll redan?

Och jätte stort tack till alla som var in på våran kompis svallerblogg, ni är bäst!
om du missade det så är den HÄR!


Kommentarer
Postat av: Melina

Jätte bra :D

2011-07-31 @ 17:59:18
Postat av: Lisa'

Grymt bra skrivet!, längtar tills nästa kaåitel kommer ut! :)

2011-07-31 @ 18:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0