Chapter 18 - It's Official

Efter det var våra vimsiga konversationer igång igen. Jag kunde höra hur chauffören satt och fnissade. Vilket fick mig att börja skratta. Justin som inte fattade någonting alls kollade förvirrat på mig och då kunde jag inte hjälpa mig själv längre. Jag kysste honom och han kysste mig tillbaka.


Katie

Turnébussen stannade i Paris. Justin och jag hade varit ensamma i våran turnébuss i tre dagar. Vi hade hunnit göra vårat förhållande officiellt. Officiellt för oss. Vi hade inte tänkt oss att berätta för någon än.

I Paris skulle vi åka till Louvren och kolla runt lite grand där. Sedan skulle vi kolla utsikten från Eiffeltornet. Eftersom att jag aldrig varit på dom ställena så offrade sig hela ligan och sa att dom kunde åka dit med mig. Vilket var riktigt snällt av dem. 

Justin skulle ha sin konsert ikväll, och det var dags för soundcheck. Justin satt inne i sin louge och gjorde väl ingenting. Medans jag satt tillsammans med Ryan Good och pratade om ingenting. Han var väldigt trevlig men han var också väldigt hyper precis som Justin. 

Justin kom gående han hejade på oss och blinkade väldigt diskret mot mig med ena ögat, innan han gick vidare ut på scenen för att starta soundcheck. Såfort han kom ut på scenen började alla lyckliga fans som fått kommit in tidigare att skrika. 

Efter ett tag var det min tur att gå ut på scenen och få mikrofonen i rätt frekvens så att det skulle låta bra ikväll. Jag körde och dom ställde in mikrofonen. Justin kollade på mig mest hela tiden vilket gjorde mig nervös och jag kunde inte riktigt konsentrera mig. Men det fick funka endå. 

Efter att jag kört det jag skulle gick jag av scenen och Justin svarade på frågor ifrån sina fans. Jag gick in i hans louge och satte mig i soffan där. Det enda mjuka stället att sitta på, på hela arenan. 

När Justin kom efter några minuter kom han fram till mig vid soffan och satte sig bredvid mig. Sedan kysste han mig. Jag kunde inte låta bli att börja fnissa. Han kollade på mig och såg förvånad ut. Sedan hörde vi hur någon öppnade dörren till lougen och Justin hann i sista sekunden kasta sig så att han låg ner i soffan och hade benen rätt på mig. Jag började skratta och när Pattie kom in frågade hon vad som var så roligt.

"Inget" svarade jag och Justin i kör och började skratta ännu mer. 

Pattie kollade oförstående på oss innan hon skakade på huvudet och frågade vad vi vill ha att äta. Scooter skulle iväg och köpa mat på McDonald's så dom undrade vad vi ville ha därifrån. 

När Pattie gått igen så satte sig Justin upp igen och kysste mig igen. Jag besvarade hans kyss, jag kände den där underbara känslan i magen igen.  


Vad Tycker Ni? :)

Kommentera Snälla?? :)

BTW; kika gärna in på min kompis kändisblogg -
http://sdmj.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Moa

Den är verkligen jätte bra... Inte några stavfel vilket gör det jätte lätt att läsa=)

Fortsätt skriv som du gör för det är jätte bra=)

2011-07-31 @ 09:35:05
Postat av: Melina

Jätte bra :)

2011-07-31 @ 11:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0