You and I - Chapter 38

Jag fick Mary att stanna och nu satt hon och grät. Vad skulle jag göra?
Jag försökte trösta henne men de känndes som om de bara blev värre.

När hon slutat gråta satt vi tätt tillsammans och sedan somnade vi i soffan.






JUSTINS PERSPEKTIV

BACK HOME IN ATLANTA! var det första jag skrev på min twitter när planet landat i Atlanta igen. Mamma stod och vänta på mig och Mary när vi kom. Hon log när hon såg oss och kramade om oss länge.

"Värst vad ni är tysta då" sa mamma sedan i bilen
"trött bara" svarade Mary

Vi åkte hem till mig där Sarah, Pete och Josephine var. Vi åt och hade trevligt. Eller jag låtsades i alla fall som om jag hade roligt.

Mary satt som fast klistrad i Josephine (hennes mamma) och pratade nästan bara med henne. Själv satt jag och lyssnade på Sarah som snackede om hennes nya pojkvän Pete, samma namn som hennes och Marys pappa, ironiskt...

När Marys och hennes familj gick hem gick jag upp och la mig.


MARYS PERSPEKTIV

När vi kom hem kollade jag och Sarah på en film, den var helt okej. Sedan gick vi upp till varsitt rum för att sova.

Jag kunde inte sova så efter ungefär en timme gick jag till Sarahs rum med min kudde och fråga om jag fick sva där. JAg kröp ner i sängen och tillslut kunde jag inte hålla tårarna inne längre...



Varför gråter Mary? kommer mer imorgon!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0