You and I - Chapter 31

När vi la oss i sängen kände jag hur mycke jag spänt mig under dagen och kunde äntligen slappna av.
Jag somnade snabbt med Mary i min famn.






MARYS PERSPEKTIV

När jag vaknade nästa morgon kände jag mig illa mående. Jag ville inte gärna flyga någonstans men det var ju med Justin så det skulle nog gå bra. Jag skakade lite lätt på Justin så att han skulle vakna. Han slog upp ögonen och sträckte på sig, sedan reste han sig upp och gick till mitt badrum där han lånade min dusch.

Medans han duschade passade jag på att välja kläder som jag skulle ha på mig. Jag tog ett par svarta leggins och en långärmad tröja som slutade precis nedanför rumpan. Perfekt.

När Justin kom ut från badrummet gick jag in och drog av mig pyjamasen och gick in i duschen. Jag duschade ett tag och sedan klev jag ur duschen. Jag drog på mig kläderna och torkade håret, sedan plattade jag de. Jag kollade mig i spegeln. Sedan drog jag några drag med mascaran som jag inte packat ner.

Jag och Justin gick ner och åt frukost, det blev en ganska lätt frukost. Pannkakor och en varsinn muffins. Sedan gick vi upp och borstade tänderna.

Mamma skjutsade oss till flygplatsen, vilket jag var väldigt tacksam för. När hon lämnat av oss och åkt gick vi in på flygplastsen. När vi kom in möttes vi av 10 000 Justin Bieber fans, fast att klockan bara var halv åtta.
Eftersom att ingen visste att jag och Justin var tillsammans drog jag på mig solglasögonen och började gå mot stället där man checkar in väskorna.

När jag stått i kön ett tag kom Justin gående, med två väktare efter sig. Han ställde sig med mig och vi checkade in väskorna och gick till tullen. Väktarna lämnade oss till två nya väktare som var innanför tullen.

Vi gick mot gate fyra där planet mot egypten skulle avgå. Vi satte oss och snackade. Sedan öppnades gate dörrarna och vi tog vårat handbagage och gick in på flyget. Vi åkte i förstaklass vilket både jag och Justin tyckte var lite överdrivet.

Jag somnade ganska snabbt och vaknade inte fören Justin skakade lite lätt på mig och sa att vi var framme.


JUSTINS PERSPEKTIV

När vi fått våra väskor och var påväg mot hotellet i en taxi lutade Mary sitt huvud mot min axel och blundade. Det var varmt som jag vet inte vad.

När vi checkat in på hotellet och gått upp till vårat rum la både jag och Mary oss ner på sängen. Mary började små fnittra. Vi bodde i en stooor hotell svit. Det var jätte fint. Ett sovrum ett vardagsrum/kök och sedan ett gigantiskt badrum.



Efter ett tag kunde jag inte hålla mig längre, jag var tvungen att kyssa henne nu på en gång. Jag flyttade mig lite närmare hemme och våra läppar möttes, känslan inom mig var obeskrivligt underbar. 

Jag drog henne närmare mig, vi kysstes länge och det blev mer och mer passionerat. Hon låg halvt på mig. Jag var så lycklig med henne i min närhet. Jag drog mina händer uppför hennes rygg och flyttade mina läppar mot hennes hals, efter ett litet tag satte sig Mary upp och gick ut ur rummet och gick ut på ballkongen. 

Själv låg jag kvar i sängen tills jag somnade.


Ett ganska långt inlägg. Skriver inge mer ikväll. 
Godnatt :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0