You and I - Chapter 28

Efter soundcheck åkte jag, mamma, Kenny och Scooter in till centrum för att kolla runt lite. Jag skulle köpa något gulligt åt Mary. Men vad? Jag gick runt runt i alla affärer tills jag hittade den perfekta presenten. Seedan bar det av till arenan där konserten skulle börja om en timme.


Imorgon... Mary och jag igen.






SARAHS PERSPEKTIV



Det var full fart hemma, Justin & Mary hade varit tillsammans i sex månadet alltså ett halv år. Så det skulle ju såklart firas.. I soklan i min klass hade det börjat en ny kille Pete, jag tyckte han var jätte söt! men jag visst inte vad han tycker om mig. Jag och min bästa vän Cecilia skulle sova över hos varandra i kväll, jag skulle sova där, eftersom vi kommer ha Justin bieber i vårat hus! vi skulle kolla men några om dom vilja sova över hos Celia, vi funderade på att ringa den nya som jag var kär i och sen en som cecila var kär i, Jacob. sen skule vi bjuda över fyra till två killar & två tjejer såklart. Jag och mamma skulle baka en tårat till Justin och Mary, pappa bara satt och kolla på tv, medans Mary var hos Justin. Tårtan skulle ha som två våningar, på toppen skulle det stå Justin & Mary
Mamma var jätte nöjd med tårtan medans jag varf jätte avundsjuk, men nu hade jag juu kanske Pete.


JUSTINS PERSPEKTIV



Idag var det sex månader med Mary, tiden hade bara runnit iväg sen självklar har jag ju varit borta halv tiden..  Jag var lite fundersam om vad mamma höll på med, hon och Marys föräldrar hade nått lurt pågång, men vad visst ingen av oss. Jag och Mary tog oss ett dopp i poolen, sen efter det satt vi oss vid att bord vid poolen. Jag sprang iväg och hämtade en liten cupcake men ett ljus i som jag tände och ställde på bordet där vi satt.
"Grattis Honey"
"jag älskar dig Justin"
sen satt vi och åt på cupcaken tillsammans, vi gick upp och tog en dusch tillsammans sen bytte vi om och jag hade köpt biobiljetter, jag gav dom till Mary och fick tillbaka en kyss. Vi gjorde oss i ordning för bion, den började fem och vi skulle vara hos Mary halv åtta.



SARAHS PERSPEKTIV



Mary och Justin skulle komma om en timme. själv hade jag packat klart allt tills ikväll och köpt en present till Mary och Justin. det fanns fyra paket som väntade på dom när dom kommer hem.
jag tog fram mobilen och skrev ett sms till Cecilia "jag kommer vid åtta.
jag fick ett svar att det var okej. tiden började närma sig halv åtta och in genom dörren kom Mary och Justin.
vi satt gömda bakom soffan och hoppade fream och skrek grattis! Mamma och Pattie gick till köket och hämtade tårtan som dom satt i två ljus. Mary bara stor flinade. När dom öppnade det sista paketet blev dom alldeles chockade. Mamma, pappa och Pattie hade köpt en resa till Egypten till dom själva.
"det här hade ni inte behövt" sa Mary tacksamt
"allt för er två" fick hon som svara. klockan var halv nio och jag var sen så jag sprang upp på mitt rum och hämtade väskan och sa att jag skulle till Celia, jag började gå mot hennes hus det skulle minst ta tjugo minuter tänkte jag. nånting rörde sig bakom mig men jag vågade inte vända mig om utan stoppade in musik i öronen och fortsatte att gå.
"böööööööööööh!"
Jag trodde jag skulle dö! Det var  Cecelia med resten av vårat gång och så klart Pete. ag vart så glad att han var med. när vi kom framm satt vi oss och såg en film, jag satt bredvid Pete, han kollade på mog och gav mig en puss på läpparna. ÅHHHH gud! jag började genast rodna lite lätt men bet mig i läppen sen satt vi och kysstes under halv filmen.



Jag orkar inte sktiva nå mer men kanske kommer mer från X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0