The way you make me feel - Chapter 23

Hade jag fortfarande känslor för Selena?



"Vaad gör du?" frågade Liz bakom mig när jag stängt dörren igen
"Ehm... alltså jag tyckte jag hörde nått" svarade jag nervöst
"Aha... men din mamma vill att du går in i köket" sa hon sedan och gick.

Jag masade mig in mot köket och såg mamma sitta lugnt och sansat vi köksbordet med Scooter och Kenny på varsin sida. Liz hade väl troligast gått upp på mitt rum eller nått. Jag satte mig mittemot mamma, Scooter och Kenny. Mamma kollade nu på mig lite små surt sådär. Vad har jag gjort nu då? Var min första tanke.
"Vad gjorde Selena här?" frågade hon sedan utan att ändra en min.
"Ehm... alltså... ehm..." började jag stamma fram men mamma avbröt mig.
"Vet du vad Justin, du har förklarat din kärlek till Liz, svik henne inte. Lova mig att Selena inte hade något här att göra som hade med nått annat än att hälsa dig välkommen tillbaka att göra" sa hon lite små surt

Shit... Jag måste verkligen lista ut vad fan det är jag känner för Selena. Det pirrade inte i magen och det vart inga fyrverkerier när vi kysstes. Men hennes skratt och leende var alldeles för underbart att höra igen. Men som sagt jag har förklarat min kärlek till Liz och jag älskar verkligen Liz.

"Justin, om du har känslor kvar för Selena måste du berätta för Liz... hon förtjänar att få veta!"

Dom orden fick mig att vilja spy. Inte kunde jag säga nått till Liz... hon skulle bli förkrossad. Jag ville ju ändå ha Liz och ingen annan.

LIZ PERSPEKTIV

Jag hade ingen aning om vad Pattie, Scooter och Kenny ville snacka med Justin om. Men jag visste att jag inte orkade hålla mig vaken länge till. Jag gick upp på Justins rum och drog på mig min pyjamas. Sedan gick jag in på Justins badrum. Jag kollade mig i spegeln. Ingen vidare trevlig syn.

Efter att ha tvättat av ansiktet och satt upp håret i en knut mitt på huvudet borstade jag tänderna och kollat mig i spegeln igen gick jag ut i Justins rum och kröp ner i sängen.

Efter bara fem minuter kom Justin upp, han såg en aning förvirrad ut men ändå glad. När han fixat sig och lagt sig la jag mig på hans arm och han kysste mig på pannan. 

Inte långt efter det somnade jag.



Kort och tråkigt jag vet... Men imorgon på Biebers födelsedag ska jag försöka få till ett långt och trevligt inlägg. Men jag måste fokusera på skolan också!

God natt älskade läsare!

KOMMENTERA!! 

Kommentarer
Postat av: yasmin :D

2011-03-01 @ 16:15:17
Postat av: yasmin :D <3

Feett braa!! Kan inte vänta tills nästa!!! <3

2011-03-01 @ 16:15:38
Postat av: Elin

FAAAN OXÅ SUUUPER BRA OCH SPÄNNANDE!! VI RÖTJÄNAR MER FÖR DET ÄR JU BIEBERS B-DAY TODAY!!

2011-03-01 @ 16:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0