The way you make me feel - Chapter 2

Jag körde till standen och vi satte oss ner och bara kollade på vattnet, de var ganska folktomt på stranden.
"Liz, vill du prata?" frågade Kevin efter en stund
"Ja.." Sa jag och tårarna började rinna ner för mina kinder.
Jag skulle prcis till att börja prata när jag hör ett gäng tjejer skrika och springa efter en tre killar som snabbt smalade ihop sina saker och började springa...




En av killarna lyfte upp någon slags surfingbräda som han hade i ena handen och i den andra sina kläder och handduk, tur att alla tre pojkar hade skor på sig. Jag hörde en tjej skrika namnet "Justin Bieber" som jag kände igen mycket väl men jag kunde inte sätta fingret på ifrån vart. Jag skulle söka på de när jag kom hem.

Jag vände mig emot Kevin igen, precis då ringde hans telefon, han kollade på den, på skärmen stod det
"Rebecca ♥" jag log emot honom och gav honom en svara-då-blick han log emot mig och svarade.

Jag kollade upp igen mot de hållet som de tre killarna hade varit. Jag såg dom fortfarande men de var så mångaa skrikande tjejer som sprang efter stackarna, de var säkert ett 30-tal tjejer som sprang efter dom. Jag kollade mot Kevins håll igen. Han snackade fortfarande med Rebecca i telefonen, Becca eller Beccy som hon ofta kallades i skolan kunde vara riktigt snäll ibland men oftast var hon bara en jobbig klängig bitch. Obviously sa jag inget om vad jag tyckte till Kevin för jag vet ju hur mycket han tycker om henne.

Vi började gå mot bilen, Kevin körde och när vi var hemma ringde min telefon, det var Josh.
"hej" svarade jag
"hej Liz, hänger du med på minnes festen för våran party prinsessa Jenny?" frågade han
"Ja såklart! Den skulle jag aldrig vilja missa!"

När vi lagt på efter en halv lång pratstund drog jag på mig en ett par svarta jeans shorts ett linne och en svart/vit kofta.



Sedan letade jag reda på lite snygga accesoarer som jag kunde ha och tog ett par svarta skor till. Jag drog lite svart runt ögonen och målade på lite mer mascaram jag blev nöjd med resultatet. Jag gick och slog på datorn, jag gick in på google.com och sökte på namnet Justin Bieber som jag hört tjejerna som jagade de stackras killarna skrika idag på stranden, jag tryckte upp en sida och började läsa lite smått på den.
Alltså om jag fattat de hela rätt så var Justin Bieber värdens mest kända tonåring i hela världen, han kom ifrån Kanada tills Usher beslöt sig för att göra honom känd? Jag gick efter det in på youtube och sökte på Justin Bieber, det första om kom upp var en video som hette Baby. Jag tröck på den och sedan var musiken igång. Han sjöng ju helt okej, han var ju liksom inte dålig.

När jag tagit reda på vem Justin Bieber var gick jag och knackade på Kevins dörr. Han skrek som vanling kom in. Jag öppnade dörren och på hans data stol sitter Rebecca, såklart...

"Hey, hänger ni med på Jennys minnes fest?" frågade jag
"Yep, vi tänte precis till att fråga om du skulle med" svarade Kevin med ett leende.

Vi gick till festen eftersom att vi visste att vi inte skulle vara helt nyktara när vi skulle hem sedare på natten. Kevin ch Rebecca gick hand i hand och jag en bit efter och höll på med min telefon.

När vi kom hem till Josh var det fullt av folk och massa bilder överallt på Jenny, vackra underbara Jenny... Jag log lite smått och gick sedan fram till Eric som stod i ett hörn oh deppade.
"Hej" sa jag
"Hej" sa han och pressade fram ett leende.
"Hur är det?" frågade jag och a min hand på hans axel
"Jodå.. Själv då?"
"De funkar"

Efter ett tag var festen i full gång, alla hade kul och tänkte på Jenny, hon skulle ha älskat denna vilda fest.
När jag gick förbi ytterdörren öppnades den och in kommer Caitlin och Christian från min skola tillsammans med tre andra killar... Killarna från stranden. Så den ena var alltså Justin Bieber och dom andra två troligast hans kompisar eller nått.
Caitlin kom fram till mig och sa att hon hade kollat efter mig på begravningen men inte sett mig. Jag svarade bara att jag suttit lång fram i kyrkan.
Jag gick därifrån med huvudet hängande och sprang rätt in i Kevin. Kevin hade lyckats blivit full. Redan...

Jag tog en cider flaska och kände hur någon knackade mig på ryggen det var Catlin, hon var inte direkt den populärste tjejen i skolan men hon var inte heller mobbat, hon hade sitt kompis gäng men inte mer. Jag log och frågade vad hon ville, hon sa att det inte var nått speciellt och gick sedan.

Christian däremot var ganska populär, även fast att han fortfarande gick i junior high. Näst år skulle han börja i high school, var han ändå populär bland att som gick i high school. Troligast var de för hans töntiga youtube videos som han hade blivit populär av.
Då slog det mig, Justin Bieber... Justin Bieber är ju kompis med Christian...


ANDRA DELEN!

KOMMENTERA OM VI VILL HA MER!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Awesome! :D

2011-02-12 @ 21:20:35
Postat av: Caro

Skitbra fortsätt nuuu :D

2011-02-12 @ 22:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0