Chapter 26 - On The Way To Italy

Justin slängde sig över mig helt plötsligt, han tog av sig sin tröja och sedan drog han av mig min tröja. Sen kysste han mig väldigt länge, efter ett tag så tog han av mig resten av kläderna och nu låg vi i bara underkläder bredvid varandra. Jag
kysste honom och la handen över hans bröst.

"Du är så fin" viskade han i mitt hår.



Jag vaknade genom svettig och livrädd. Jag kollade mig omkring i rummet och såg att det fortfarande var mörkt. Jag kände Justin ligga bredvid mig. Jag reste mig upp och gick fram till min mobil som låg på en byrå en bit bort ifrån sängen. Klockan var halv två på morgonen. Jag beslöt mig för att duscha eftersom att jag var alldeles svettig. Jag hade somnat med kläderna på.

Efter ett tag i duschen kom jag på varför jag vaknat. Chaz kommer komma till Italien imorgon samtidigt som vi anländer till Italien. Två veckor hade verkligen flygit förbi ute på Justins turné. Vad skulle Chaz säga om han fick reda på vad som pågick mellan mig och Justin.

Jag hade redan börjat gruva mig över vad som skulle hända mellan oss när jag åkte tillbaka till Stratford. För då skulle han till Los Angeles. Vilket betyder att jag inte kommer träffa honom på ett tag, inte fören till jul, när han kommer tillbaka till Kanada för att fira jul.

"Vad gör du där inne?" hörde jag en ny vaken Justin fråga utanför badrumsdörren. Jag skruvade ner vattnet på duschen och sa att jag snart skulle komma ut. Jag duschade klart lite snabbt och sedan klev jag ut och drog på mig min pyjamas. Jag öppnade och möttes av Justins oroliga blick.

"Varför fick du för dig att duscha nu?" frågade han oroligt
"Jag vaknade av en mardröm och var kallsvettig" svarade jag lugnande.

Justin nickade och kollade sedan på mig med oroliga ögon som om han inte riktigt trodde på mig. Men han gav sig snabbt. Jag talade ju halvt sanning, jag ville bara inte oroa honom.

Redan klockan sju kom Pattie och väckte mig. Justin hade troligast gått över till sitt rum igen efter att jag somnat om. Vi skulle vidare, ner till turné bussen och åka vidare till Italien.

Vi packade ihop oss och gick sedan ner till bussarna. Jag klev in i bussen och Justin gick efter mig. Han la sin arm runt min midja och gick bredvid mig fram till ett utav sovrummen. Där vi båda krachade av utmattning. Vi måste båda ha somnat på riktigt. För jag vaknade tre timmar senare av att vi hade stannat för att äta. Det var Justin som väckte mig och sa att hans mamma ringt och väckt honom för några minuter sedan.

Jag drog på mig en lila klänning och sminkade mig innan jag gik ut ur bussen. Bussarna hade stannat på en parkering och vi skulle åka i bilar till cafeet vi skulle äta våran fukost på. Vi gick till en bil och satte oss sedan började den chauffören att köra oss mot stan. Justin hade fixat sig själv en kaffe inne på bussen, han hade verkligen allt i den där bussen. Det fanns jätte mycket folk som väntade på Justin när våran bil stannade. Resten av Justins crew var redan där.



Flera hundra utav Justins fans överrumplade oss, tur var det i alla fall att det fanns en massa säkerhetsvakter över allt. Justin kom upp brevid mig och viskade i mitt öra "hur vet dom alltid var jag är, det skrämmer mig.." Jag kunde inte låta bli att flina åt vad han just sagt.

Vi gick in och åt sedan åkte vi tillbaka till bussarna. Som körde sista biten till hotellet i Italien. Väl på hotellet började jag gruva mig extra mycket på när Chaz och Ryan skulle komma imorgon. Vad Tusan skulle jag säga till Chaz..?


Kort kapitel...

Kommer mer sedan.

Kommentera??? Snälla :)

Kommentarer
Postat av: Lisa'

grymt! :)

2011-08-02 @ 21:26:35
Postat av: Anonym

Ajdå hon ligger illa till med Chaz ;)

Haha skitbra :D

2011-08-02 @ 21:55:03
Postat av: Johanna

mer mer :)

2011-08-02 @ 22:36:46
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Melina

Asbra :)

2011-08-02 @ 23:18:58
Postat av: aalexandra

braaaaaa <3

2011-08-03 @ 02:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0