Chapter 23 - Article

När vi stod på en väldigt avlägsen plats på basket arenan och kollade på basket så kramade Justin om mig. Han var så söt. Jag kysste honom på kinden och sedan så kramade han om mig igen.

Det var så härligt att bara ha honom nära. Jag längtar tillbaka till hotellet där jag kan krama honom hur mycket jag vill utan att bry mig. Eftersom att ingen ser en ändå inne på hotellrummet.





Jag kunde knappt fatta vad jag just läst. Hade dom kommit på oss? Jag tog min nyköpta tidning och gick upp till Justins hotellrum. Jag knackade och och väntade tills han öppnade. När han öppnade sken hela hans ansikte uppoch jag gick in. Han kysste mig lite lätt på kinden och sedan lekte jag glädje dödare och gav honom tidningen.

Justins min ändrades snabbt från glad till irriterad. Hn röck upp datorn och ställde den på soffbordet och sedan loggade han in på twitter. Jag kollade hela tiden medans han skrev; 'Me and @katieclark, we're just friends, nothing more! How many times do we have 2 say it?' skrev han och skickade sedan iväg sin tweet. Han hade fått ett hundra tals RT på bar några sekunder.

Han verkade inte bry sig för han loggade bara ut och sedan stände han datorn och kollade på mig. Hans ilska hade nu försvunnit och han log emot mig. Sedan kysste han mig. Efter att ha kysst varandra ett tag så satt vi bara och höll om varandra tills det var dags att gå iväg med gänget och äta.


Kommentera, snälla?!

Kommentarer
Postat av: Melina

Super! :)

2011-08-01 @ 10:51:13
Postat av: Lisa'

grymt! :)

2011-08-01 @ 10:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0