Chapter 47 - Time To Travel

Jag gick till mitt rum och kröp ner i sängen, imorgon är det måndag och sedan tisdag. Spännande.


Hannah and her mother Klaryssa

Nästa morgon vaknade jag halv sju och klev upp. Tog en dusch och fixa mig, sedan drog jag till skolan. Jag stanna i skolan tills efter lunch då mamma kom och hämta mig så att vi kunde åka in till stan och köpa lite små grejer som jag skulle ha med mig till England.

Vi gick in i gallerian och köpte det jag behövde samt lite annat smått och gott som kunde behövas. Sedan åkte vi hem och jag började packa medans mamma började göra middag. Innan jag kunde packa var jag tvungen att smsa Justin och fråga vad det var för väder i London. Han sa att det var varmt men lite små kyrligt ändå.

Jag packade ner saker som jag kunde behöva och lite annat smått och gott (jag gillar det uttrycket). Sedan åt jag och efter det gick jag till sängs. Jag var väldigt nervös eftersom att jag aldrig lämnat landet förut och nu när jag för första gången ska göra det kommer jag flyga alldeles ensam...

Jag vaknade runt sex och klev sömnigt upp ur sängen och klev in i ducshen. Jag stod i duschen ganska länge innan jag äntligen förmådde mig att shampoonera håret. Jag duschade i ungefär en timme innan jag insåg att mitt flyg gick klockan nio och att jag måste vara där klockan åtta... Jag klev ur duschen och torkade håret. Jag fixade mig lite och sminkade mig väldigt lätt. Jag drog på mig en hoodie och en jacka. Sedan gick jag ut till mamma som satt i mjukisbyxor och åt. Jag åt och sedan borstade jag tänderna och packade det sista. Jag hann allt på 45 minuter.

Mamma skjutsade mig till LAX och jag kramade henne hejdå innan jag gick in på flygplatsen, för första gången i mitt liv. Jag gick in och checkade in min väska innan jag gick vidare till tullen.


1,2&3 - Zac Efron & Vanessa Hudgens
4 - Hannah, Zac & Vanessa
5,6&7 - Hannah at LAX & Outfit

Jag gick igenom tullen och sedan in bland alla gater. Påväg till en sittplats vid min gate gick jag rätt in i Zac Efron. Jag stod bara och glodde ett tag innan jag samlade mig och vågade säga nått

"Hej" sa jag och log
"Hej" svarade Zac
"Hej" sa jag vänd mot Vanessa som stod brevid honom
"Hej" svarde hon glatt
"wow" fick jag ur mig
"du är Justins Biebers flickvän va?"
"yep, that's me"
"trevligt att träffas"
"detsamma"

Jag frågade om jag kunde ta en bild med dom. Dom var jätte snälla och log emot mig hela tiden. Sedan gick dom vidare och jag gick igenom gaten och satte mig på flyget.

Flygresan var seg och jag var riktigt less bra länge... Jag var också väldigt nervös... Jag kände mig illa mående hela resan typ. Nervös och ville spy... trevlig kombo...

När jag klev av flyget möttes jag av en glad Justin som gensat sträckte ut armarna och jag gick rätt in i dom.



"Hej" sa han sedan och kysste mig på kinden
"Hej" svarade jag och log

*SNAP SNAP SNAP*

Jag vände mig om och såg paparazzis med kameror överallt. Jag började skratta för mig själv, såklart, jag var ju med Justin. HAHAHA.

Vi gick tillsammans hand i hand ut till bilen som förde oss till hotellet.


Del 47!

Kommentera? :D

Kommentarer
Postat av: J

Awesome! :D <3

2011-04-18 @ 19:31:48
Postat av: elena

skit bra fortsätt nu

2011-04-18 @ 20:33:36
Postat av: feffe

älskar din novell!!!!!!!!!!!!!!::::::::DDDDDDDDD

2011-04-18 @ 21:00:22
URL: http://starstories.blogg.se/
Postat av: Stina

meeeer jätte bra

2011-04-18 @ 21:17:48
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer mer:D

2011-04-19 @ 11:04:56
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0