Chapter 57 - A Text Message From Stratford

Dagen efter vaknade jag upp och visste att Caleb hade stuckit tidigt imorse. Jag beslöt mig för att ringa Justin och se ifall han kanske ville göra något. Vilket han ville såklart. Vi bestämde att jag skulle åka till hans lägenhet om ungefär två timmar, och efter det skulle jag stanna över natten, jag ville verkligen inte gå till skolan idag. Vilket jag egentligen väldigt sällan gjorde nu för tiden...


Bild 1 - Hannahs iPhone
Bild 2 - Hannahs Text Message - Ron Worthing = Ryan Butler
Bild 3,4,5 - Hannah With Her iPhone + Outfit
Bild 5 - Justin and Hannah

Bilen var varm eftersom att den stått i solen, det var sådan där jobbig värme som gör att man knappt kan andas. Vilket gjorde det hela väldigt jobbigt. Men eftersom att jag inte behövde åka mer än 10 minuter för att komma fram till Justins lägenhet så gjorde det inte så mycket.

Eftersom att det var mitt på dagen så var det inte speciellt mycket trafik, vilket gjorde att det tog ungefär 7 minuter för mig att ta mig till Justins lägenhet. Jag parkerade bilen i garaget och sedan tog jag hissen upp till Justins våning.

När jag kom in i lägenheten kände jag hur hungrig jag var, det kurrade verkligen i magen!

"Justin, kan vi äta nått?"
"Såklart vi kan, vart vill du äta?"
"här?
"Jag har inget som går att äta hemma..." sa han och flinade lite
"Vi åker och handlar?" frågade jag och log brett
"Okej" svarade han och små skrattade.

Vi åkte till en mataffär och gick in, vi beslöt oss för att fixa ett matförråd för åtminstonde en vecka. Vi packade på oss massa godsaker samt lite nödvändiga saker, + nått att äta. När vi stod i kassan för att betala plingade min telefon till, jag drog upp den ur jeans shorts fickan och kollade, Ryan Butler, stod det på skärmen. Vad kunde han vilja?

"Hey Hannah, det är Ryan. Vad gör du?" - Ryan Butler

Okey, antagligen undrar han vad jag gör, ska jag svara? Ja, annars är jag väl otrevlig? Jag vill verkligen inte framstå som otrevlig.

"Hey Ryan, står i en mataffärs kö, vad gör du själv?" - Hannah Cooper

"Är det roligt? Kom hem från skolan för någon timme sedan, så nu ska väl jag och Chaz ta och spela nå TV-spel antar jag :p" - Ryan Butler

"Hahah, jaha vad roligt :)" - Hannah Cooper

"Nja, jag är lite små less på att Chaz aldrig vill spela nå normala spel, för stunden är han besatt av ett flickspel för typ sjuåringar... :/" - Ryan Butler

"Men det kan ju säkert vara roligt det med :p" - Hannah Cooper

"Inte när alla ser ut som fluffiga blommor..." - Ryan Butler

"HAHAH" - Hannah Cooper

Jag kollade upp på Justin som stod och tittade lite smått frågande på mig, Jag log emot honom och stängde sedan ner min telefon och la tillbaka den i fickan. Vi åkte tillbaka hem till Justin och packade in alla matvaror i skafferi, kyl och frys. Sedan började vi göra maten, klockan hade hunnit bli halv sju innan vi hann börja med maten. Sen lunch eller vad? Jag fick helt enkelt ta det som middag. 

När vi åt pratade vi om lite allt möjligt. Efter middagen var jag tvungen att åka hem eftersom att mamma verkligen ville det och för att jag skulle gå till skolan imorgon. Såklart. När jag kom hem hade klockan blivit sovdags. Så jag gjorde mig iordning för att sova.

Innan jag släckte lampan kollade jag telefonen, tre sms, ett från Justin och två från Ryan - 

"Du är bra rolig du" - Ryan Butler
"HAHAHAHHA jag såg dig nyss på TV" - Ryan Butler

"Godnatt älskling, sov gott <3" - Justin Bieber

Jag beslöt mig för att svara Justin först. 

"Godnatt älskade, sov gott! <3" - Hannah Cooper

"HAHAHAH WHAT???? Where?" - Hannah Cooper

"On E! News :p" - Ryan Butler

"HAHAHAH, What did I do?? :o" - Hannah Cooper

"It was a video of you and Justin walking on the red carpet at the Vanity Fair party" - Ryan Butler

"But that was like, sooo long ago??" - Hannah Cooper

"Yeah I know, but they said something about something to :p" - Ryan Butler

"Hahahaha, alright :p" - Hannah Cooper

Efter att ha skrivit det smset somnade jag väldigt sött i min säng.


Tråkigt, jag vet...

Kommentera?

Kommentarer
Postat av: elena

bra fortsätt när du hinner :D

2011-05-08 @ 03:31:56
Postat av: Johanna

mer :D

2011-05-08 @ 08:25:09
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Stina

meer

2011-05-08 @ 12:19:36
URL: http://novelljustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0