Chapter 77 - Surprise, Surprise; We're In St. Lucia

Jag hoppade in i bilen och vi åkte tillbaka till min lägenhet.

Ryan och Chaz åkte hem två dagar efter att jag och Hannah sovit på hotell en natt. Allt hade faktiskt varit bra mellan oss alla när vi släppte av dom på LAX flygplats. Hannah och jag hade definitivt blivit bättre tillsammans. Känns som om det är det enda som jag säger med det är bara för att det alltid är så och sen visar det sig att det inte är så. Men den här gången kunde det helt enkelt inte vara på något annat sätt än perfekt. Vårat förhållande är på topp. Om vi bara inte blandar in en massa nya människor i det hela så kommer ve kunna 'recover' på nolltid. Allt kommer bli bra.

Att flyga får en verkligen att tänka, speciellt när den man är med sover. Hannah ligger lutat emot min arm och sover så sött på flygplanet. Hon är verkligen super söt. Nästan så att man inte kan titta bort. Jag är verkligen helt borta i min förälskelse, i min kärlek till henne. Hon betyder i stort sett allt för mig.


Bild 1,2&3 - Hannah

HANNAHS PERSPEKTIV

Bilen stannade utanför det gigantiska huset som jag och Justin tydligen skulle hålla till på helt själva under en helg. Det var gigantiskt på utsidan, troligast lika gigantiskt på insidan också. Jag kunde faktiskt knappt tro mina ögon. Jag hade verkligen aldrig sett något så coolt. Det var riktigt snyggt.

Vi gick in och drog på oss bad kläder eftersom att det var så varmt och härligt väder ute. Jag tog fram min blåa bikini som jag verkligen inte gillar, men eftersom att det är den enda som jag har måste jag ju använda den. Dom andra två jag hade sprack. Fråga mig inte hur jag lyckades med det...

Allting skulle bara handla om mig och Justin den här helgen. Bara vi. Den här helgen fanns ingen annan än oss. Justin hade ungefär två veckor eller kanske till och med mindre kvar på sin tour-paus och när han skulle åka iväg skulle det bara bli jag igen.

Vi gick ner till poolen som låg i perfekt läge så att ingen kunde se över kanten, plus att vi hade hela stranden nedanför. Helt underbart. Justin satt på kanten till poolen med fötterna i vattnet och sjöng på Baby, vilket fick migg att le. Jag kunde inte låta bli att sjunga med. Vi satt och sjöng hela låten tillsammans. Den enda låten med Justin som jag egentligen hade någon koll på var Baby. Jag tyckte dom var alldeles fr svåra att orka memorera. Jag hade så mycket annat på skallen, antagligen var jag väl inte sådär jätte intresserad av att lära mig hans låtar heller.

Plötsligt hörde jag hur det plaskade till och Justin var i vattnet. Jag beslöt mig för att hoppa i jag med. Vi lekte som små barn i vattnet och bara var.. ja.. barnsliga. Det var riktigt roligt. Efter att tag gick vi upp och Justin gick upp och in för att dra på sig nått att ha på sig. Medans jag själv stannade och ställde mig för att kolla på utslikten. Helt fantastisk.

Jag stod inne i mina egna tankar och märkte knappt hur det började ösregna och åska och blixtra. Jag märkte det inte fören Justin skrek mitt namn gång på gång på gång. Jag vände mig om emot honom och han bad mig att komma. Han ville inte att jag skulle vara ute i det dåliga vädret.

"Hannah, hur är det med dig egentligen?" frågade han när jag kom in
"Bara bra, vadårå?" frågade jag och log ett snett leende
"Du verklade bara en aning.. borta?"
"Jag försvann i mina egna tankar"

Han log och kysste mig på pannan. Efter det gick jag upp och in i duschen. Jag hade blivit väldigt frusen. Jag duschade länge och varmt. Efter det drog jag på mig ett par mjukisbyxor och en stickad tjocktröja över ett linne. Sedan dro jag på mig stumpor och satte upp håret i en hög tofs. Innan jag gick ner kollade jag mig i spegeln. Jag började nästan skratta när jag såg min spegelbild. Jag hade ett gigantiskt rött sträck över hela ansiktet. Hur hade jag lyckas fått det? Det såg nästan ut som ett läppstift sträck som gick över mitt ansikte.

Jag försökte tvätta bort det men det försvann inte. Vad kunde det vara? Jag beslöt mig tillslut för att gå ner till Justin. Som jag trott kollade Justin på mig och hade svårt att hålla sig för skratt.

"Hannah... Vad har du gjort?" fårgande han och kämpade allt vad han kunde för att inte börja skratta.
"Jag vet inte, det är där, och det går inte att få bort.." svarade jag irriterat
"Får jag kolla?" frågade han och kom närmare.

Han studerade det ganska noggrant och kände med fingret på det men han tycktes inte riktigt lista ut något. Han såg ut som om han verkligen tänkte, som om han verkligen ville lista ut vad det var. Han log sedan ett nöjt leende som om han listat ut precis vad det var. Han kollade mig i ögonen och han log lite halvt.

"Hannah, du är allergisk" svarade han och halvlog
"Mot vadå?" frågde jag
"Troligast typ klor?" svarade han "det är väl det enda du egentligen varit i kontakt med?" la han sedan till
"Ja..." svarade jag.

Han log emot mig och sedan kysste han mig på kinden. Tydligen så hade Justin beställt in kina mat när jag duschade. Vi åt den och skrattade och kollade ut över regnet som forsade ner, blixtrarna och dunderna var så otroligt mysiga. Vi satt tätt intill varandra och kollade ut genom fönstren. Helt fantaktiskt egentligen hur naturen funkar.


Imorgon kommer ingen uppdatering. Ledsen.

Men ni kan ju alltid lämna en kommentar om vad ni tycker ändå!

Minst fem kommentarer

Kommentera

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer :D

2011-05-31 @ 07:02:00
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: elena

vill ha mer nuuuu fortsätt nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

2011-05-31 @ 14:21:46
Postat av: feffe

jättebra!!

2011-05-31 @ 15:16:03
URL: http://starstrories.blogg.se/
Postat av: Lisa

längtar till nästa!:)

2011-05-31 @ 16:24:46
Postat av: Stina

jätte bra meeeeeeeer :)

2011-05-31 @ 17:14:21
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: dgypkcfwph

Vo i am uguyezada fogap qojos otabusal esexex gub, nasevepe!!

2012-10-16 @ 15:18:15
URL: http://www.porezuli.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0