Chapter 76 - It's A Hotel

Justin sa till dom att han och jag skulle chack in på ett hotell lite senare, vi behövde tydligen fortfarande prata. Chaz nickade och fick ett lekande leende på läpparna, aniting så tänkte han nått perverst eller så var han glad över att ha Justins lägenhet utan Justin eller så var han bara glad för att han lyckades döda någon på sitt spel.


Alla Bilder - Justin & Hannah

Justin tog fram lite saker och jag tog ut lite saker ur min väska så att Justin kunde stoppa ner sina saker i väskan. Sedan gick vi ner till Justins bil igen. Vi satte oss och Justin körde iväg mot ett fem stjärnigt hotell. Jag suckade lite lätt och sedan så log jag emot honom. Han lämnade bil nycklarna till snubben som tog hand om bilarna och vi fick en gummi grej. Som gjorde att dom skulle veta vilken bil som var våran.

Vi gick in och chackade in. Vi fick rum 899 det låg på åttonde våningen och var tydligen ett utav de lyxigaste rummen. Justin hade tydligen redan bokat rum. Gulligt av honom. Vi gick till hissen och åkte upp. Helt awesome att ingen jäkla paparazzi, som visat sig i alla fall, visste var vi var! Det var en första gång.

Vi åkte upp till rummet, helt sant, rummet var fantastiskt. Allt var jätte fint. Justin satte sig i soffan och jag satte mig i fåtöljen mittemot.

"Behöver vi verkligen prata mer?" frågade jag
"Nej, det var bara vad jag sa till Chaz, jag ville komma bort ifrån dom och bara var med dig ett tag" log han.

Jag kunde inte låta bli att le tillbaka. Han fick mig alltid på sånt bra humör. Härligt att det är vi igen. Vi satt ett tag och bara kollade på varandra innan vi bestämde oss för att kolla på en film för att fördriva tiden.

Vi kollade på ungefär 4 filmer innan det hade hunnit bli mörkt. När det bivit mörkt bestämde vi oss för en skräckfilm, det fick bli House of Wax, inte direkt jätte läskig men helt klart värd att se. Efter att filmen var slut så beslöt vi oss för att 'sova'. Att bara spendera tid med Justin har varit faktastiskt!

Vi gick och gjorde oss iordning för att sova. Men vi sov inte. Justin var på humör för något annat, jag skrattade bara och gick med på att göra det.

Efter ett tag så vart vi båda trötta och beslöt oss för att sova. Klockan hade ju liksom passerat 3 på morgonen. Vi somnade ganska snabbt båda två.

JUSTINS PERSPEKTIV

Jag kände att det var något som sparkade på mig, troligast Hannah. Jag började små skratta lite för hennes tånaglar kittlade mig. Jag la min arm om henne och sedan så tröck jag henne närmare mig. Innan jag somnade om igen kysste jag henne lätt på kinden.

När jag vaknade på morgonen låg Hannah och kollade på mig. Klockan var halv elva och vi skulle sticka ifrån hotellet klockan tolv. Vi klev upp och gjorde oss iordning sedan åkte vi ner till lobbyn, som var fylld av fans och paparazzis. Vi gick snabbt emot disken och chackade ut. Sedan gickvi ut och bad bilsnubben hämta bilen. Han gick iväg för att hämta bilen. Medans vi väntade var det jätte många fans som skrek, vesserligen stod dom alldeles bakom mig, och ändå skrek dom. Dom skrek mitt namn, som skrek Hannahs namn och dom bad oss att ta biler.

Både jag och Hannah var trötta och orkade inte. Så vi struntade i dom. När bilen kom vände jag mig om och bad dom om ursäkt och sa att jag var så trött så att jag höll på att dö. Dom förstod mig nog.

Jag hoppade in i bilen och vi åkte tillbaka till min lägenhet.


Kort, dålig, jag vet..

Kommentera?

Kommentarer
Postat av: elena

super bra fortsätt

2011-05-29 @ 23:01:28
Postat av: Stina

Jätte bra meeer

2011-05-29 @ 23:52:57
URL: http://novelljustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0