Chapter 74 - She Just Wont Leave

Ingen utav dom tycktes vilja säga något till mig förutom Chaz, jag tror nästan att han undrade vad som pågick egentligen. Jag tänkte berätta, snart.


Jasmine Villegas

Chaz var den enda som pratat med mig under de senaste tre dagarna, ja förutom när Justin sa att jag inte fick åka hem när jag sagt att jag ville hem. Sedan hade han inte sagt något mer. Jag hade berättat för Chaz exakt vad som hade hänt mellan mig och Ryan, han hade faktiskt förstått, han sa något om att Ryan sagt att han gillade mig och nått mer. Det kändes riktigt bra att ha Chaz att prata med i alla fall.

Jasmine hade inte heller lämnat lägenheten. Vi sov alla i olika rum nu till och med. Ryan sov i gästrummet, Chaz i det andra och Jasmine i det tredje. Justin sov i sitt rum och jag sov i ett annat rum som också hade en säng. Jag har ingen aning om varför han har så många gäst sängar. Brukar han byta rum varje natt när han är själv eller? Det är nästan lite läskigt.

Vid frukosten så satt Justin och Jasmine och ja, det spelar ingen roll vad deras avsikter var, men dom flirtade helt klart med varandra. Gav Justin igen på något sätt? I såna fall hade han definitivt lyckats såra mig. Jag orka verkligen inte med hans drama. Alla Belibers skickade hot, media var värre än någonsin. Jag fatta inte vad dom ville mig? Jag är en helt vanlig ointressant tonåring som är tillsammans med en inte så normal och tråkig tonåring en varför hoppa på mig för? Vad har jag gjort.

Den senaste skvaller tidningen jag läste för ungefär 5 dagar sedan hade dom dedekerat hela 7 sidor för mig och Justin, dom kallade oss; Jannah. Det stod bara en massa dravel, Jannah hit och Jannah dit var allt som stod. Jag fattar verkligen inte vad fan som gör det värt att fylla 7 sidor i en tidning till ett vanligt tonårspar.

JUSTINS PERSPEKTIV

Helt ärligt så började jag bli lite små less på att ha Jasmine i lägenheten, hon gjorde så att jag inte fick någon tid alls med Hannah. Jasmine flirtade med mig och jag flirtade tillbaka, jag märkte hur något i Hannah dog när hon såg det. Jag har gått för långt den här gången. Ingen förtjänar att lida så som hon, jag lät henne inte ens åka hem när hon sa att hon skulle sticka, då hade hon till och med gråten i halsen.

Jag gick iväg ifrån dom andra och in på mitt rum, jag låste dörren, jag behövde fundera själv ett tag. Jag hade ju inte staffat Ryan på något sätt alls, han hade jag behandlat lika redan morgonen efter, medans jag hade bestämt mig för att plåga Hannah, hon sa ju att hon bara gett honom en lätt kyss för att visa honom att han inte gillade henne och han hade hoppat på henne efter när hon inte ville.

Varför var jag så hämnd-lysten..? Jag förstår verkligen inte varför jag inte behandlat Ryan lika som Hannah eller Hannah lika som Ryan, då hade jag ju aldrig ringt Jasmine och då hade jag ju aldrig behövt känna mig klämd av henne, jag hade aldrig behövt såra Hannah såhär mycket...

"Justin?" det var Jasmine
"vad?" frågade irriterat
"Bara så du vet så drog Hannah"
"Va?"
"Ja, hon stack typ för 20 minuter sedan"
"varför har du inte sagt nått för då?"
"vet inte, tänkte väl inte på det, men Justin, kan du släppa in mig?"
"Nej, eller, jag vill vara ensam"

Jag gick in på mitt badrum där jag låste dörren, två låsta dörrar för att nå mig. Jag Beslöt mig för att ringa Hannah. Jag ringde och väntade på svar, ingen svarade... TUSAN! Jag låste upp och gick ut till köket där alla andra satt. Jag kollade på Jasmine.

"Jasmine, du kan åka hem nu" sa jag och log
"Varför?" frågade hon
"tänkte att du kanske ville det?"
"Nej tack!"

TUSAN! Människan ville inte dra, varför skulle jag be henne komma..? Hon kommer sluta som inneboende hos mig... VARFÖR??????



Kort jag vet, förlåt, ska försöka uppdatera bättre. Vad sägs som två inlägg imorgon?
Men bara om ni kommenterar! Ska jag säga 5 kommentarer från olika personer innan ni får ett nytt inlägg? Kan man göra så? Eller är det bara elakt????

Kommentera?

Kommentarer
Postat av: J

Awesome! :)

2011-05-28 @ 11:39:58
Postat av: Linnéa

Supeduper awesome !!! :D :D

2011-05-28 @ 12:33:22
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-05-28 @ 14:50:02
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: elena

super bra fortsätt

2011-05-28 @ 16:46:07
Postat av: Caroline

SUPER BRA!

FORTSÄTT!!!!! :D

2011-05-28 @ 20:41:37
Postat av: Caroline

SUPER BRA!

FORTSÄTT!!! :D

2011-05-28 @ 20:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0