Chapter 73 - All I Can Say Is; Jasmine Villegas

Justin svarade inte utan la sig bara ner i sängen, han ignorerade mig när jag försökte prata med honom. Han tycktes inte vilja ha nått med mig att göra nu...


Bild 1 - Justin & Jasmine
Bild 2 - Justin & Jasmine
Bild 3 - Justin & Jasmine

JUSTINS PERSPEKTIV

När jag vaknade kände jag inte för att snacka med någon i huset, förutom Chaz då kanske. Men istället för att snacka fick jag en väldigt bra idé. Jag ringer Jasmine. Jag klev upp försiktigt och ljudlöst. Jag ville inte att någon skulle vakna. Jag gick ut på den ballkong liknande, ja jag inte riktigt vad det var men jag gick ut där. Jag stängde dörren och sedan tog jag telefonen och sökte reda på Jasmines nummer, jag letade tills jag hittade hennes nummer, hon var fortfarande döpt till 'Jasmine V <3' vilket fick mig att le litegrand.

"Hallå?" svarade hon efter två toner, det kunde inte vara annat än bra.
"Hej, de är Justin" sa jag glatt i luren
"Hej" sa hon sedan glatt.
"Vad gör du?"
"Inte mycket"
"Vill du komma över till min nya lägenhet? Du har inte sett den va?"
"Ja, det skulle vara jätte roligt"
"Great, Ryan och Chaz är här också"
"Åh, vad roligt"
"Ja och ehm, Hannah min flickvän är också här"
"åh, aha"
"Men jag vill verkligen träffa dig, ta med dig sovkläder och ombyte, du lär bli kvar ett tag"
"Hahaha, okej"
"du vet, fortfarande samma motte; 'Once you're in, you can't get out'"
"HAHAHAHAH, jag kommer om kanske två eller tre timmar"
"Okej, hejdå"
"Hejdå"

När vi lagt på gick jag in igen, i köket möttes jag av Hannahs underbara leende, men jag var fortfarande, ledsen, sur, arg och besviken på henne så jag valde att ignorera henne.

"Justin?" sa hon

Jag började tralla i mitt huvud och gå därifrån, och med tralla menar jag LALALALALALALALALALALALALALA vilket fick hennes röst att dö ut. Jag gick in i sovrummet och sedan in på badrummet för att duscha. Jag duschade länge och varmt, något som är helt fantastiskt!

Efter duschen valde jag kläder med omsorg. Det fick bli en svart T-shirt, en svart väst och ett par röda jeans. Jag fixade till mitt hår och sedan så kollade jag mig i spegeln. Jag såg bra ut. Nu var det bara att vänta på att Jasmine skulle komma.

HANNAHS PERSPEKTIV

Justin kom ut i köket igen, han fortsatte att ignorera mig, den enda han pratade med när vi åt frukost var Chaz. Han sa nått om att Jasmine skulle komma över snart, och eftersom att jag inte varit så insatt i Justin Bieber, jag menar, jag var liksom aldrig ett fan och jag har inte direkt börjat snoka i hans förflutna, så visste jag inte riktigt vem hon var. Men utefter Chaz ansiktsuttryck antog jag att det var illa att hon skulle komma.

Jag beslöt mig för att ignorera det och gå för att duscha och fixa mig istället. Jag gick in i duschen och duschade i varmt vatten och sedan så klev jag ur duschen när jag duschat klart och gjort de vanliga tjejsakerna. Jag torkade min kropp och valde ut kläder, det fick bli ett par vanliga jeans och en Midnight Beast tröja. Jag älskar dom. Dom är verkligen roliga. Bästa youtubers någonsin, nästan i alla fall.


Hannahs Outfit

Efter det sminkade jag mig och satte upp håret. Sedan gick jag ut till killarna som nu hade sällskap utav en jätte söt tjej. Troligast Jasmine. Helt klart en utav Justins EX-flickvänner. Jag suckade lite lätt och sedan satte jag mig brevid Chaz i soffan.

Ingen utav dom tycktes vilja säga något till mig förutom Chaz, jag tror nästan att han undrade vad som pågick egentligen. Jag tänkte berätta, snart.


Vad Tycks?

Kommentera?

Kommentarer
Postat av: elena

fortsätt nuuuuuuuuu

2011-05-26 @ 23:50:06
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-05-27 @ 06:31:11
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Stina

jätte bra meeeeeeeeer :)

2011-05-27 @ 22:21:18
URL: http://novelljustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0