Chapter 71 - Stratford's Comin' Back

Vi åkte iväg och åt på restaurangen som var helt underbart fin. Vi åt och sedan åkte vi tillbaka till hotellet där vi båda somnade på stuts!


Bild 1 - Ryan Butler
Bild 2 - Chaz, Justin & Ryan
Bild 3 - Chaz Somers

Vi vaknade runt två timmar innan flyget till LA skulle gå. Vi blev en aning stressade och började packa ihop allt för att sedan dra fort som bara den till flygplatsen. Vi hann precis i lagom tid. Det var många som skulle på flyget men det var mindre som var på förstaklass delen. Där jag och Justin satt. Jag kunde fortfarande inte fatta att tack vare Justin hade jag faktiskt flygit, och alla gånger i förstaklass vilket var skrämmande.

På flyget satt vi och små pratade hela resan, det var ju inte direkt en speciellt lång flygtur. Justin berättade om en massa pinsamheter och galna saker han varit med om under sitt liv på vägen. Under hans My World Tour. Som enligt mig aldrig tycktes ta slut. Nu hade han en paus och sedan skulle han iväg igen. Och den här gången skulle han vara borta ganska länge. Men som tur var så har jag ett tag ensam med honom innan han sticker. Bara han och jag.

När vi klivit av flyget stod mamma och väntade på oss. Hon skulle hämta oss, så att jag kunde hämta mer kläder och sedan skulle vi åka hem till Justin, eftersom att Ryan och Chaz kommer komma lite senare idag. Jag kramade mamma och sedan så åkte vi hem till mig. Där jag gick raka vägen in i mitt rum och sedan in i garderoben. Jag la ner det jag kunde tänkas behöva ha med mig. Sedan gick jag ut till Justin och mamma som slagit sig till ro i köket. Det är verkligen något speciellt med våra köksstolar. Alla vill sitta på dom, HELA TIDEN!

Jag och Justin sa hejdå till mamma och sedan gick vi ner till bilen. Vi satte oss i bilen och tröck igång radion. Radio Disney, såklart... När radion slogs igång var det en av Justins låtar som spelades. Baby, tror jag att det var. Justin satt och flinade hela vägen, han satt till och med och små sjöng. Vilket var ganska roligt.

Vi låste upp dörren till hans gigantiska lägenhet och gick in. Det första vi båda gjorde var att lägga oss på sängen. Den var mjuk och gosig, nästan så att man skulle kunna somna. Men jag tror inte att Justin var på rikigt samma humör. För han började kyssa mig ömt på halsen och sedan jobbade han sig upp mot mina läppar. Hans ena hand strök han över mitt lår och den andra hade han i mitt hår. Jag kysste honom nu jag också, troligast för att han kysste mig på mina läppar.

Allt vart mer och mer intensivt. Jag drog mina händer igenom hans hår allt blev allt mer intimt. Vi båda började dra av oss våra kläder och snart låg vi helt nakna i sängen. Justin drog fram en kondom och sedan var vi i full gång. Men vi avbröts ganska snabbt av att en telefon ringde. Det var Justins telefon, och på skärmen stod det Chaz. Justin svarade en aning anfådd.

"Hallå?"
"Ehm, jo alltså.... VART FAN ÄR DU?"
"Va?"
"Du skulle ha hämtat upp oss för en halvtimme sedan"
"Ehm, juste, jag är påväg" sa han och la sedan på.

Han kollade på mig och log, sedan kom han ner i sängen igen. Han fortsatte att kyssa mig, men jag avbröt honom ganska snabbt.

"Vem var det?" frågade jag
"Chaz" svarade han kort
"är dom i LA?"
"aa"
"Vi måste åka och hämta dom nu" sa jag och drog mig ur sängen.

Vi båda drog på oss våra kläder och gjorde det bästa för att inte se helt förskräckliga ut. Sedan gick vi till bilen och Justin körde läskigt fort till LAX. Vi mötte upp Ryan och Chaz, vi hälsade på dom ett bra tag. Innan vi åkte hem till Justin igen.

Vi käkade och sedan så satte vi oss och kollade lite på TV.

"Jag ska gå och duscha" viskade jag till Justin
"får jag följa med?" frågade han
"såklart" svarade jag och kysste honom

Vi reste oss upp och började gå ut ifrån TV-rummet när Ryan ropade efter oss

"Vart ska ni?" frågade han
"Duschen" svarade Justin och flinade.

Vi gick in i Justins sovrum och sedan vidare in på badrummet.

CHAZ PERSPEKTIV

Jag kollade på Ryan när han såg Hannah och Justin gå. Jag kunde se det på hela honom, han gillar Hannah. Dessutom har han inte slutat prata om henne sedan vi var här sist, och de var ett tag sedan. När dom kommit utom hör och syn håll kollade jag tillbaka på Ryan som såg tjurig ut, riktigt tjurig.

"Du gillar Hannah va?" frågade jag
"Ja..." svarade han
"Du vet att hon är Justins"
"Ja, men can you blame me? Hon är het" svarade han med en suck
"Jo, det vet jag. Men kom ihåg att du inte kan göra något dumt"
"Nejdå..." svarade han och därmed var våran konveration helt över.

Vi satt helt tysta, ingen av oss hade något att säga. Jag hade klar gjort för Ryan att jag inte tänkte berätta för Justin att Ryan gillar hans tjej, det skulle bli ett sånt jävla liv då.

JUSTINS PERSPEKTIV

När vi kom in i badrummet drog vi av oss kläderna sedan i stort sett flög vi in i duschen. Hannah kollade med ett lekfullt leende på mig. Jag kunde inte låta bli att le. Jag tröck forsiktigt upp henne mot väggen och sedan kysste jag henne. Allt blev väldigt intensivt. Dock inte lika intensivt som jag hade hoppats på. Hannah ville inte ifall jag inte hade någon kondom, jag orkade inte springa ut till sovrummet och hämta en, när jag bara kunde vänta tills läggdags.

HANNAHS PERSPEKTIV

Efter duschen gick vi tillbaka till killarna som satt kvar i TV-rummet, Chaz satt och skrattade åt TV-programmet medans Ryan såg ut som om han var riktigt förbannad. Jag undrar jag vad som står på..?


VAD TYCKS???

KOMMENTERA?

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-05-25 @ 06:29:46
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Stina

jätte bra meeeer

2011-05-25 @ 14:23:48
URL: http://novelljustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0