Chapter 70 - It's A Capret Party

Jag kunde inte låta bli att le. Han var så söt. Kvällen vart helt fantastisk. Jag hade en underbar kväll och Justin
har överträffat sig själv. Bästa födelsedagen någonsin. Synd bara att mamma inte kunde komma...



Bild 1,2&3 - Justin on the carpet
Bild 4,5,6,7,8,9,10,11,12&13 - Hannah on the carpet

Tre dagar senare var det dags för någon award-show och Justin ville att jag skulle följa med. Jag hade bara dagen innan lyckats fixa en klänning, det var helt galet. Igår flög vi ut till Las Vegas. Allt var väldigt annorlunda från hur allt ser ut i Los Angeles.

Vi hade gått runt, runt, runt hela dagen igår och idag hade vi bara suttit inne för att bli fixade inför showen och mattan såklart, som skulle vara vit, så vitamattan. Jag hade fixat en svart långklänning. Personligen tyckte jag att den var jätte fin.

Justins outfit däremot föll mig inte i smaken, byxorna, slipsen och skjortan var fint, men kavajen, ett ord säger jag bara GRÄSLIG! Jag hade nästan svårt att hålla mig för skratt när jag såg den, den var verkligen ful. Men eftersom att Justin är Justin är han fin i allt.

När dom fixat oss klart, mig tog det ungefär två timmar längre för att bli färdig. Därför startade dom med mig två timmar innan Justin. Men i alla fall när vi var klara så var det dags att åka. Jag var nervös hela hela hela hela bilturen. Justin hade sagt att jag skulle gå över mattan alldeles själv vilket skrämde mig mer än något i hela världen.

Justin gick ut på mattan och rockade den som alltid. Efter det var det min tur. Jag gick ut och alla forografer skrek mitt namn och folk verkade gilla att ha mig där. Rätt som det var kom Nicole Kidman ut en bit bakom mattan, jag visste inte vad jag skulle göra. Jag gick fram och hon kramade mig. Hon var så snäll. Herregud. Nicole Kidman!

Väl inne i arenan stötte vi på en hel massa fler människor.



Vi stötte på Taylor Swift som kom ihåg mitt namn sedan Vanity Fair partyt som vi var på. Hon var jätte snäll och  verkligen super lång. Hennes klänning såg fantastisk ut. Efter att tjattrat med henne i några minuter gick jag och Justin och satte oss. Showen började.

Justin gick iväg och presenterade 'Best Female Artist' Rihanna vann, hon vart verkligen glad. Efter ett tag så sa dom ut i microfonen att Justin vunnit. Han lyste genast upp och jag blev verkligen glad för honom. Innan han gick upp kysste jag honom och alla 'aww:ade'



Han hämtade sin award och sedan hämtade han en till och en till. Han hade när showen lyckats kamma ihop 6 stycken. Jag var verkligen stolt över honom.

Pattie var också jätte glad. Vi satt och små pratade lite. Hon är verkligen en underbar person.

Efter allt sa jag till Justin att jag inte orkade gå till efterpartyt men att han gärna fick gå. Uppenbarligen ville han inte gå eftersom att han sa att han hade bokat ett bord på en lyxig restaurang som vi skulle äta på.

Vi åkte iväg och åt på restaurangen som var helt underbart fin. Vi åt och sedan åkte vi tillbaka till hotellet där vi båda somnade på stuts!


Förlåt för så dåliga delar men jag orkar inte rikitgt skriva.

Förlåt igen!

Kommentera?

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-05-23 @ 21:51:09
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Stina

jätte bra meeer :)

2011-05-24 @ 23:47:25
URL: http://novelljustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0