Chapter 69 - Happy Birthday To Me

Det hade bivit mycket varmare. Det var verkligen härligt väder nu. Alla Paparazzis frågade oss en hel massa saker, dom babblade och babblade, men jag och Justin var alldeles för upptagna med att kolla varandra i ögonen och bara, drunkna i varandras ögon. Alla Paparazzis aww:ade och höll på. Men vi brydde oss inte.


Hannah

Justin hade varit tillbaka i LA i en vecka nu, vårat förhållande var bättre än någonsin. Vi båda var lyckiga. Vi kunde prata om allt nu. Inget var hemligt mellan oss längre! Imorgon fyller jag 17. Då ska jag och Justin gå ut och äta. Sedan ska vi umgås med mamma. Det kommer faktiskt bli roligt.

Jag kunde knappt vänta tills jag fick träffa honom igen. Vi hade setts bara för en timme sedan. Jag skanade honom redan. Klockan hade passerat tio och mina ögon höll på att falla ihop. Jag gjorde mig iordning för att sova. Jag orkade verkligen inte hålla ögonen öppna längre. Justin hade hållt mig igång hela dagen. Släpat mig igenom hela stan och allt vad vi nu gjort under dagen. Mina fötter värker och mina ögon är helt slut. Vilket, enligt mig, är ett bra bevis på att gå och sova.

Jag gjorde mig iording, ni vet, borstade tänderna, tvätta ansiktet och så vidare, och då SÅKLART blir jag pigg igen. Som egentligen alltid händer. Man blir alltid pigg när man gör sig iordning för att gå och sova när man är jätte trött. Det händer alltid och det är inge roligt. Jag tror att det är när man tvättar ansiktet som man blir pigg.

Efter att ha kämpat med att försöka sova i två timmar gav jag tillslut upp. Fanns ingen mening med att ens försöka. Men precis när jag gett upp känner jag hur min trötthet kommer ikapp mig och, vips somnade jag.

Morgonen efter vaknade jag utvilad och väldigt glad. Jag är nu 17. SEVENTEEN! YAY!!!!! Jag kollade telefonen tio över tio. Jag gick upp och duschade. När jag gjort allt som jag behövde göra, det normala som alla flickor gör. Sminkar sig, fixar håret väljer kläder (FÖÖR LÄNGE!) och så vidare. Jag gick ut till köket där mamma satt och gjorde i strort sett ingenting. Hon grattade mig och sa att hon skulle fira min födelsedag med mig först imorgon eftersom att hon tydligen fått ett brådskande samtal från sjukhuset att hon var tvungen att komma in. Kirurger...

När mamma dragit ringde min telefon och jag svarade, Justin såklart.

"Hallå?" svarade jag
"Grattis babe!"
"Hahahha, tack"
"Så... Jag tänker hämta upp dig om ungefär två timmar. Bara så att du vet"
"Okej"
"Hannah..."
"Aa?"
"Jag älskar dig"
"Åh, jag älskar dig med!"

Efter att vi la på kollade jag mig i spegeln så att jag faktiskt såg någolunda bra ut. Det gjorde jag. Det funkade. Jag var tvungen att hitta ett par snygga skor och sedan en bra väska. Jag hittade allt jag behövde.

Justin kom efter två timmar, han såg riktigt bra ut, som alltid då. Vi åkte iväg och gjorde i stort sett inget, vi bara hängde. Gick runt, precis som igår. När tiden var kommen och vi skulle äta gick vi till restaurangen och åt.

När vi ätit gick vi tillbaka till Justins bil. Men han körde inte hem till mig, eller till honom. Han körde till en klubb... Vad fan? Han drog med mig ut ur bilen och in i klubben, där halva min skola var plus en massa KÄNDA-ansikten. Miley var där.



Justin hade fixat en fest. Wow, det är helt underbart.

"Jag ville gott göra dig"
"Som om du inte redan gjort det?" svarade jag häpet
"men lite till då"

Jag kunde inte låta bli att le. Han var så söt. Kvällen vart helt fantastisk. Jag hade en underbar kväll och Justin har överträffat sig själv. Bästa födelsedagen någonsin. Synd bara att mamma inte kunde komma...


Förlåt för dålig uppdatering. Jag har jobbat på den här delen i typ nästan tre dagar. Jag har inte haft någon större lust att skriva. FÖRLÅT!!!!!

Kommentera?

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-05-22 @ 10:12:48
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Ebba

jättebra!

2011-05-22 @ 14:13:37
Postat av: elena

mer mer super bra

2011-05-22 @ 18:49:11
Postat av: Stina

jätte bra meeer :)

2011-05-22 @ 22:50:59
URL: http://novelljustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0