Chapter 65 - Mother, I Love You

När vi sett alla filmer så gick vi upp för att sova. Innan jag gick in i gästrummet stoppade DD mig och, vi kysstes igen. Lika perfekt som första gången. Men nu vet jag, det är inte DD som jag vill ha, det är Justin. Min Justin.


Hannah & Her Mother Klaryssa

Dom sista dagarna i North Carolina var bara jobbiga och pinsamma. DD och jag hade verkligen tappat greppet. Vi hade inga känslor för varandra, det var bara vårat undermedvetna som lekte med oss, ett spel.

Äntligen hemma i LA igen, jag har verkligen saknat mamma. När jag såg henne stå och vänta på mig på LAX kunde jag inte låta bli att bli så glad att jag inte visste vad jag skulle göra.  Herregud vad jag saknat henne. Imorgon skulle dessutom Justin komma tillbaka till LA. Undra ifall han skulle vilja träffa mig om jag ringde? Men han är faktiskt skyldig mig en förklaring om varför han bara dumpade mig sådär.

I bilen påväg hem babblade jag och mamma på om allt som hänt i LA medans jag var borta och allt som hänt i North Carolina medans jag var där. Dock så berättade jag inte om vad som hänt mellan mig och DD eftersom att hon inte vet om att jag och Justin gjort slut, inte på riktigt i alla fall.

"Så, vill du åka tillbaka till North Carolina?" frågade mamma med ett brett leende
"Maybe" svarade jag och log hemlighetsfullt.

Mamma började små skratta och sedan drog hon med mig så att jag också började skratta. Vi skrattade som två tokar i bilen.

När vi kom hem frågde mamma ifall vi skulle gå ut och äta lunch och sedan äta middag ute också. Jag tyckte att det verkade vara en underbar idé så jag nickade ivrigt som svar. Jag gick in i duschen och duschade av mig. Sedan drog jag på mig en kjol och en t-shirt aktig tröja. Efter det sminkade jag mig väldigt lätt och sedan tog jag mina ballerina skor och gick ut till mamma som stod i hallen och fixade sin makeup efter att hon duschat.

"Är du klar?" frågade jag och log
"Två minuter" svarade hon och besvarade mitt leende.

Idag skulle nog bli en fantastisk dag. Jag och mamma tillsammans, bara vi två. Men jag undrar verkligen hur Caleb har det. Undra ifall han bara ser en massa hemska saker hela dagarna och ifall han vill hem. Jag saknar honom verkligen. Tänk om jag aldrig mer får se honom? Tänk om jag redan sett honom för sista gången. Han är min bror, den enda jag har, eller ja alltså... jag har ju faktiskt två till men dom känner jag inte, och inte vill jag känna dom heller. För dom är inte Caleb.

"Hannah? Ska vi åka då?" hörde jag mammas röst lite avlägset

Jag röck till och nickade som svar. Vi åkte iväg till centrum och åt lunch. Efter lunchen gick vi runt i olika affärer och vi hittade faktiskt en hel del med saker. Jag tror mamma känner för att spendera pengar på både sig själv ch mig idag. Antagligen hade hon saknat mig lika mycket som jag saknat henne.

Vi måste ha köpt allt vi sett för när vi kom in på restaurangen som vi skulle äta middag på hade vi över tio kassar var. Vi åt länge och njöt av måltiden. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, ja allt förutom om Justin och DD. För det var en del av mitt liv som jag skulle klara upp alldeles själv.


För kort?

Kommentera?

Kommentarer
Postat av: Anonym

as bra!! :D meeer! ;D;D

2011-05-18 @ 15:08:35
Postat av: Johanna

jättebra :D

2011-05-18 @ 17:53:25
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0