Chapter 62 - Feels Like A Feeling

När vi kom hem gick vi och la oss eftersom att jag skulle följa med DD till skolan imorgon. Gästsängen var riktigt bekväm och jag somnade snabbt.


Bild 1&3 - Hannah & DD
Bild 2 - Justin
Bild 4,5&6 - Justin Concert

Nästa morgon väckte DD mig och sa att jag måste kliva upp eftersom att vi skulle till skolan, DDs skola. Jag klev upp och duschade, och sedan klädde jag på mig. Vändret var ganska mulet och det små duggade lite. Så det fick bli långbyxor och en långärmad. Sedan tog jag en jacka och sedan var jag klar med kläder och duschning. Jag gick ner till köket där DDs mamma satt och åt, strax efter mig kom DD ner.

DDs mamma Chloé släppte av oss på skolan eftersom att DDs bil tidigare i veckan gått sönder. Jag gick in i skolbyggnaden bredvid DD som var väldigt självsäker, jag har aldrig sett honom så självsäker.

"Tja Dan!" skrek någon och DD svarade

Folk hejdade på hejdade på honom hela vägen genom korridoren. Jag kunde verkligen inte undgå att höra att dom kallade honom Dan. Ingen i LA kallade honom Dan, där var det alltid DD.

"DD, varför kallar alla dig Dan?" frågade jag
"Det är vad dom kallar mig här" sa han och log.

Okej, det var ett svar som jag fick nöja mig med. Folk snackade med DD hela tiden och ingen verkade lägga märke till att jag stod där. Tillslut så gick DD in på killtoan och jag stod ensam. Det var en tjej som kom fram till mig och stirrade ett tag på mig innan hon yttrade ett ord.

"Du är Hannah Cooper va?" frågade hon
"Ja..?" svarade jag
"Herregud, du är ju Justin Biebers flickvän"
"ehm..."

Innan jag han säga något hade hon skrikit åt alla sina kompisar att komma som skrek vidare på folk. Innan jag viste ordet av det var jag omringad av halva skolan. Folk frågade mig en massa frågor om Justin och så vidare, allt blev för mycket och jag viste inte hur länge till jag kunde hålla tårarna inne, jag bad om ursäkt och sa att jag verkligen behövde gå på toa, jag gick med raska steg mot flicktoan när jag kom in kollade jag noggrant så att ingen var i nått av båsen, sedan tog jag ett eget bås och låste in mig.

Jag ville inte lämna båset, mina tårar rann hejdlöst. Det slutade med att jag satt där inne hela dagen och ignorerade alla sms från DD och alla DDs telefonsamtal. När jag hörde sista utringningen torkade jag tårarna och väntade på att DD skulle ringa. Han ringde efter ungefär fem minuter.

"Hallå?" svarade jag
"Okej Hanna, var fan är du?"
"tjejtoan"
"har du varit där hela dagen?"
"Mhm..."
"Varför?"
"det blev för mycket"
"vad blev för mycket?"
"när du gick iväg imorse kom ungefär alla tjejer på skolan fram till mig och dräkte mig med frågor om Justin, det blev för mycket..."
"Vänta" sa han och la på luren.

Efter några sekunder öppnades dörren till tjejtoan och någon kom in.

"Hannah?" sa någon, det var DD

Jag öppnade bås dörren och gick ut, det första jag såg var DDs vackra ansikte. Vänta nu här, vad tänkte jag just? Vackra ansikte? Vad fan händer?????

DD kom fram till mig och kramade om mig. Mina tårar började rinna igen. DD la sin arm om mig efter att ha hållt om mig i säkert tio minuter och vi gick tillsammans ut ifrån skolan. Chloé stod utanför och väntade på oss, DD hade lyckats fått ett leende på mina läppar. I bilen frågade Chloé hur skoldagen varit, och hur jag trivdes. Både jag och DD ljög. Vi sa båda att det gått jätte bra och att vi båda hade haft kul.

Efter skolan gjorde vi ingenting fram till middagen, vi satt mest bara och kollade på film. Efter middagen gick vi ut, vi tog oss en promenad, vi gick runt ute och gjorde ungefär ingenting.

Efter ett tag hamnade vi i en sådan där pinsam situation, men DD gjorde precis vad jag ville att han skulle göra, han kysste mig, och jag kysste honom tillbaka.

JUSTINS PERSPEKTIV

Jag och Kenny tog en sväng runt innan konserten. Vi gick runt och kollade lite, det hade blivit mörkt och konserten började om ungefär en timme, men jag behövde rensa mitt huvud. Rätt som det var hörde jag ett skratt som liknade Hannahs väldigt mycket. Jag kollade ut på torget och där stod det två individer väldigt nära varandra, en utav dom var Hannah och den andra DD.

Vad gjorde dom? Jag kisade med ögonen för att se bättre.., DOM KYSSTES??????????

Jag visste inte vad jag skulle ta mig till jag bad Kenny att vi skulle gå tillbaka. Han nickade och vi gick tillbaka.

Konserten drog igång, jag kunde inte konsentrera mig alls, helvete! Jag försökte så gott jag kunde men det gick inge vidare. Ingen utav fansen verkade förstå att nått var fel i alla fall. När konserten kom till sitt slut sprang jag av scenen och in i min louge, där jag kastade mig på soffan och rullade ihop mig till en boll.



Vad kommer hända nu?

Kommentera?

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-05-15 @ 14:38:39
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Stina

meeer :)

2011-05-15 @ 21:15:05
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: elena

ååå fortsätt vill veta mer

2011-05-16 @ 11:46:52
Postat av: feffe

jättebra!

2011-05-16 @ 19:25:39
URL: http://starstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0