Chapter 61 - North Carolina, I wanna see you

Vi gick in i affärer och kollade och vi käkade sedan åkte vi åt varsitt håll, efter denna dag tror att att jag fått en ny riktigt bra kompis. Taaaack!!!!!!!


Bild 1 - Hannah & DD
Bild 2 - North Carolina
Bild 3 - Hannah & DD

Bara efter ungefär en timme sedan jag kom hem ringde telefonen, jag hoppades på att det skulle vara Justin, men så fel att gissa på det. Jag blev ju bara besviken. Men det var DD som ringde vilket betydde något positivt.

"Hallå?" svarade jag
"Hej, gissa vad?"
"Hahaha, vadå?"
"Gissa vem som ska komma till North Carolina imorgon?"
"Eminem?" sa jag löjligt
"Nej dummer, DU såklart!"
"Va?"
"Jaaa! Du ska komma till mig och du ska vara med mig i min skola!"
"Va?"
"Jaa!"
"Herregud! Du är verkligen den bästa DD!!!!"

Vi fortsatte att snacka lite, hans mamma hade redan snackat med min och allt var klart. Nu var det bara packningen kvar. Jag skulle vara borta i ungefär en vecka, plus, minus. Osäker på hur länge det egentligen var. Trivs jag bra tänker jag inte åka hem.

Jag packade ner de nödvändiga saker som jag behövde. Kläder och sånt. Viktiga tjejgrejor. Allt man behöver ta med sig när man ska åka någonstans. Jag gick sedan ut till mamma, men hon var inte i köket, konstigt? Jag letade men hittade henne inte, tillslut beslöt jag mig för att kolla i hennes sovrum. Hon låg och sov. När jag såg henne sova så sött insåg jag hur trött jag var. Jag kröp ner i den andra sänghalvan och somnade sött.

Nästa morgon vaknade jag med ett ryck, hemsk dröm. Jag drömde att Caleb dog i Afghanistan. Det får verkligen inte hända!!!! Jag skulle inte kunna leva utan honom... Men som tur var så var det ju faktiskt bara en dröm, + att idag åker jag till DD i North Carolina! YAY så roligt!

Jag fixade mig och sedan skjutsade mamma mig till LAX. Vi sa hejdå till varandra och sedan gick jag ombord på flyget. Det skulle bli riktigt roligt. Jag saknar DD. Jag somnade under flygresan, strax efter att vi lyft och vaknade inte igen fören en utav flygvärdinorna väckte mig och sa att vi var framme. Jag klev av hämtade min väska och sedan gick jag ut och där såg jag DD stå och vänta på mig.

Jag sprang fram och kramade om honom. Herregud som jag saknat den pojken! DD kramade mig tillbaka och sedan åkte vi hem till honom. Vi gjorde inte så mycket, han visade mig runt i hans hus och sedan sa han att jag kunde göra vad jag ville för att han skulle ta en dusch. Jag beslöt mig för att datorn var väldigt kallande, så jag satt och började dryga, sedan gick jag in på youtube. Herregud! Det fanns en video på mig och Justin när vi kysstes när vi var i Albuquerque med dom hemlösa barnen...


Videon

Jag kunde inte fatta det. Jag kollade på den om och om igen, fortfarande lika overkligt att han inte var min längre. Han och jag är inte längre ett vi utan jag är jag och han är han... Vi var inte längre Hannah och Justin, nu var vi Hannah... oooch... Justin.

Videon tog emot, men den var gullig. Jag hörde hur DD började bli klar i badrummet. Jag stängde ner youtube och satt bara på twitter nu. Justin hade nyligen skrivit ett tweet, Next stop, North Carolina! Are you ready for me Greensboro? När jag läste det kunde jag knappt tro det. Antingen var det ett tecken ifrån Gud att vi skulle vara tillsammans eller så var det bara ett obehagligt sammanträffande...

DD kom och vi bestämde oss för att gå ut och äta. Vi drog till hans favorit restaurang i hela North Carolina, eller i standen i North Carolina som han bor i, Greensboro... Vi åt och hade riktigt roligt. Efter att vi ätit gick vi mot DDs hus.

När vi kom hem gick vi och la oss eftersom att jag skulle följa med DD till skolan imorgon. Gästsängen var riktigt bekväm och jag somnade snabbt.


Vad kommer hända?
Kommer Hannah träffa Justin?
Kommer Hannah och DD försöka med nått?

Kommentera?!

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-05-12 @ 07:08:38
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Stina

meeer meer :)

2011-05-12 @ 08:02:00
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: feffe

2011-05-12 @ 17:25:05
URL: http://e
Postat av: feffe

jättebra!

2011-05-12 @ 17:25:55
URL: http://starstories.blogg.se/
Postat av: elena

super bra fortsätt

2011-05-12 @ 21:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0