Chapter 60 - I Need My DD Back!

Efter att ha skrivit det orkade jag inte hålla mina ögon öppna längre. Jag beslöt mig för att sova, jag kröp ner i sängen och grät tills jag somnade...


Bild 1,2&3 - DD
Bild 4,5&6 - Justin On His Tour
Bild 7,8,9,10&11 - Hannah With Patricks Girlfriend Felicia

Dagen efter gick jag iväg till skolan, jag ville vara hemma, jag ville bara falla ihop och inte göra något alls, men livet är inte så enkelt. Jag åkte iväg till skolan och gick till elev fiket där Patrick och hans flickvän Felicia satt. Jag satte mig mittemot dem och log litegrand.

"Hej Hannah" sa Felicia och log
"Hej" sa jag och pressade fram ett nytt leende
"Hur är det Hannah?" frågade Patrick
"Med mig är det toppen, ehm, Felicia, vad ska du göra idag?"
"Inget vad jag vet, vadårå?"
"Nej, alltså... Vill du hitta på något?"
"Ja, visst varför inte" sa hon och log.

Jag gick därifrån och till mitt skåp för att plocka fram mina franska. När jag plockat fram böckerna ringde jag DD.

"Hallå?" svarade han
"Hej, det är Hannah"
"Oj, det var ett tag sedan"
"Jo, jag vet, förlåt... Jag saknar dig!"
"Jag saknar dig med... skaffat nå nya vänner, eller är du alldeles för upptagen med Justin?"
"Jag har skaffat vänner, och... jag och Justin gjorde slut igår..."
"Va?"
"Mhm..."
"Vad hände?"
"Vet inte, han ville inte berätta..."
"Hur mår du?"
"sisådär..."
"önskar att jag kunde vara där med dig och krama om dig" sa han mjukt
"jag saknar dig verkligen..."
"hurru, jag måste gå, har lektion nu... jag ringer dig ikväll"
"okej..." svarade jag och la på.

Jag visste inte ifall jag skulle skratta eller gråta. Justin dumpade mig och jag saknar DD så att jag håller på att dö...
Dagen gick snabbt och jag och Felicia drog iväg till centum och gick omkring och bara drog oss omkring. Vi gjorde inget speciellt. Vi bara umgicks...

Vi gick in i affärer och kollade och vi käkade sedan åkte vi åt varsitt håll, efter denna dag tror att att jag fått en ny riktigt bra kompis. Taaaack!!!!!!!


Kommentera?

Någon ide? Snääälla kommentera?

Kommentarer
Postat av: Stina

Meeeer :)

2011-05-09 @ 18:05:33
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: elena

super bra fortsätt

2011-05-09 @ 19:26:11
Postat av: Johanna

mer mer :D

Typ, hon åker till DD & Justin vill ha tillbaka henne!

2011-05-09 @ 21:43:05
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: mathilda

läs min blogg!:)

http://justindrewbiebernovellen.blogg.se/

2011-05-10 @ 22:01:03
Postat av: Anonym

jättebra, tyyp att dd kommer och det börjar bli lite mer än vänner men efter den veckan kommer justin...

2011-05-11 @ 19:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0