Chapter 54 - The Housewarming Party

"WOW" var det första jag fick fram
"Visst är den fin?"
"Ja,..."
"Du får komma hela tiden, och räkna inte med att jag kommer låta dig gå hem"
"Wow, Justin. Den är verkligen jätte fin.



Vi kollade på varandra, vi tänkte nog samma sak, INFLYTTNINGSFEST!

Planering Planerinng. Vi fixade allt på Två dagar, Imorgon smäller det. Det enda jag hade kvar att fixa var min klänning, Det skulle i stort sett vara ett 'cocktail-party'. Vilket jag personligen tyckte skulle bli kul.

DAGEN EFTER;

Jag vaknade runt ett och smsade Justin, jag frågade vad han gjorde och när jag skulle komma. Han sa att han var på LAX och hämtade Ryan och Chaz, och att jag kunde komma om ungefär en och en halv timme. Jag hoppade in i duschen och sedan drog jag på mig en enkel klädsel, sminkade mig lite lätt och packade sedan ner den röda klänningen och skorna till det, plus lite hår produkter och smink.

Sedan tog jag mig ner till min bil och åkte iväg mot Justins lägenhet. När jag kom fram så gick jag mot hissarna och åkte upp till Justins våning. Jag knackade på dörren och sedan väntade jag tills Justin öppnade. Han var snabb. Han kysste mig och sedan drog han in mig i vardagsrummet där två killar satt som jag antog var Ryan och Chaz. En av killarna ställde sig upp och räckte fram sin hand emot mig. Jag tog den och han skakade min hand lite lätt.

"Chaz" sa han samtidigt
"Hannah" svarade jag och gav honom ett leende.

Den andra killen, som jag antog var Ryan, hade nu också ställt sig upp och stäckte fram sin hand. Han gjorde lika som Chaz, skakade den lite lätt.

"Ryan" sa han
"Hannah" svarade jag och log.

När vi stått och pratat ett tag började vi alla förbereda och efter det ta på oss kläderna som vi skulle ha på oss. Jag drog på mig min långa fina röd/oranga klänning och ett par svarta pumps till det. Jag fixade till mitt hår och sedan sminkade jag mig lite bättre och finare. Det såg bra ut.

När jag kom ut satt Justin, Ryan och Chaz med varsin spelkonsoll i handen och spelade TV spel. Såklart, typiskt killar. Men när jag kom in i rummet släppte alla tre TVn med sina blickar och stirrade på mig. Justin vände sig lite om emot Ryan och Chaz som glodde så att de nästan dreglade, han log lite och sedan sa han;

"Hon är min grabbar, glöm inte det"

Ryan och Chaz skakade genast av sig alla tecken på att dom tyckte att jag var snygg och fortsatte nonchalant att fortsätta spela på TVn.

När gästerna droppade in blev det full fart, kanske man kan säga, alla var där, verkligen alla! Till och med Kim Kardashian och hennes två små systrar Kylie och Kendall kom. FULLPROPPAT!

Jag minglade runt och pratade med alla möjliga. Justin gjorde detsamma, Ryan och Chaz, jag dom stod och fånade sig i ett hörn...

Kvällen tog slut och vi var alla jätte trötta, Ryan och Chaz somnade i soffan och jag med kläderna på raklång över Justins säg med Justin sovande brevid.


Kort och tråkigt...

Kommentera om ni vill ha mer, minst 4 kommentarer!

Ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer :D

2011-05-06 @ 06:39:08
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: feffe

jättebra!!

2011-05-06 @ 07:50:15
URL: http://starstories.blogg.se/
Postat av: elena

super bra fortsätt

2011-05-06 @ 15:06:55
Postat av: Stina

meeeer:)

2011-05-07 @ 00:25:16
URL: http://novelljustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0