The way you make me feel - Chapter 31

Kyssarna gick över till hångel. Justin lyfte upp mig och bar mig iväg till sängen...



Han la försiktigt ner mig och la sig sedan ner halvt på mig. Våra tungor lekte lite lätt med varandra. Han drog av sig sin tröja. Jag kunde inte slita blicken ifrån hans mage, wow! Jag började försiktigt ta av mig mina strumpbyxor. När jag fått av mig dom började Justin ta av mig min tröja. Våra kyssar vart mer och mer intensiva och jag kände hur något hårt snuddade mitt ben. Jag kunde inte låta bli att le lite grand.

Efter någon timme eller nått, höll aldrig koll på tiden, la sig Justin brevid mig. Han la armen om mig och jag kröp närmare honom.

Dagen efter vaknade jag av att Justin kysste mig på pannan. Jag log och sedan satte jag mig försiktigt upp i sängen och sträckte mig efter min t-shirt. När jag fått på mig den tog jag upp resten av mina kläder från golvet och gick in på badrummet. Jag klädde på mig och satte upp håret med snodden jag haft dagen innan. Jag tvättade ansiktet och sedan gick jag ut till Justin igen som satt fullt påklädd.

Han log mot mig och sedan gick vi tillsammans ner i lobbyn och lämnade igen nyckeln och betalade. Justin skjutsade mig hem och sedan åkte han själv hem. Idag skulle jag bli skickad till LA. Kevin skulle inte åka fören om tre dagar men jag skulle tydligen åka idag.

Jag och Justin hade bestämt oss för att han skulle komma till flygplatsen och vinka av mig. Jag gick upp på mitt rum som nu var fullständigt ner packat. Jag suckade lite lätt och letade reda på några nya kläder jag kunde dra på mig efter att jag duschat.

Jag duschade och sedan drog jag på mig dom svarta jeansen och den vita långärmade tröjan. Jag ställde mig vid speglen och sminkade mig och sedan satte jag upp håret i en tofs.

Jag hade inte brytt mig om att lyssna på pappas skrik när jag kom hem. Jag orkade inte höra honom när han kallade sig för en förälder. Föräldrar lämnar inte sina ungar hur länge som helst för att sedan komma hem och skicka iväg ena ungen.

Lyckost Kevin som valt att flytta, och inte blev tvingad. Lessamt eller vad? Jag tog en utav väskorna med kläder och gick ner till pappa som satt i bilen. Han körde iväg mot flygplatsen där jag såg att Justin stod och väntade på mig. Jag masade mig sakta fram mot honom. Han bemötte mig med ett leende och sedan en kyss.

Pappa gick efter mig och surade. Han var verkligen egoistisk. Jag och Justin gick hand i hand in på flygplatsen där det var ungefär en miljon Justin Bieber fans. Jag och Justin snabbade på stegen lite och sedan var vi framme vid min gate. Jag släppte väskan och kände hur tårarna rann ner för mina kinder. Justin tog sina tummar och torkade bort dom, sedan kramade han om mig och viskade i mitt öra att vi snart skulle ses igen.

Jag kysste honom mjuk och sedan vände jag mig om mot pappa och kramade om honom och sedan gick jag in i gaten.


Jag vet jag, dålig del...

Kommentarer
Postat av: Stina

Den var bra mer!! :)

2011-03-07 @ 18:12:47
URL: http://novelljustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0