The way you make me feel - Chapter 25

Nio drog vi ut på scenen och började köra låtarna. Det gick så grymt bra. Allt var perfekt förutom att Justin inte var där...

Vart fan var han?


1. Liz (smoking; yes) 2. Lucas (smoking; yes) 3. Justin och Selena

När vi var klara fick vi massa beröm. Jag tackade och log. Sedan sprang jag direkt till min telefon för att se ifall Justin hade ringt. De hade han inte men han hade skickat ett sms;

*Kan inte gå ut... Måste iväg till studion*

Jag suckade lite och stuntade i att svara. Jag orkade inte för stunden. Jag satte mig i soffan som fanns i lougen. Vi skulle spela igen runt tolv så vi skulle chilla bakom allt.

Efter ett tag kommer Philip in med öl som vi fått av Henke. Öl är äckligt och inget jag vill dricka. Sedan kom Lucas och Toby in. Dom bar inte på nått alls. Lata jävlar...

"Ey, Liz vill du ha?" frågade Philip och sträckte mig en öl
"Nej tack" sa jag och lutade mig tillbaka på soffan.

Killarna drack någon öl sådär och snackade en hel del, själv satt jag mest tyst. Varför skrev Justin att han skulle till studion i ett sms klockan nio? Aja... glöm det nu Liz...

Lucas tog fram en cigarett och tände den. Han hade tagit av sig tröjan, troligast för att visa sina muskler... Men jag frågade ifall jag kunde få ett bloss. Han sträckte mig cigaretten och jag tog ett bloss och gav tillbaka den. USCH! var min första tanke. Aldrig igen!

Vi gjorde ungefär ingenting fram till klockan tolv då vi körde en gång till. Sedan åkte jag hem och ringde Justin. Men la på snabbt när han svarade utan att han visste det och jag hörde ett tjejskratt...


Ledsen för kort och dåligt kapitel. Men jag vet inte vad jag ska skriva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0