Chapter 2 - Thoughts

Det hade stått två män vid hans sida, en mörkhyad och en ljushyad. Livvaketer? Aja. Sluta fundera på det Hannah. Jag tog det jag skulle ha i affären och gick till kassan för att betala. Sedan gick jag ut från affären och började vandra hemåt.



Hannah - Personlig bild

Hemma stoppade jag maten i micron och sedan satte jag mig vid köksbordet och väntade. Jag var riktigt trött och jag hade ont i rumpan efter fallet. När jag satt i mina egna tankar ringde min mobil, så jag masade mig till min telefon som låg så fint och väntade på att jag skulle svara i hallen. Caleb stod de på skärmen.

"Hej Caleb" svarade jag glatt i telefonen
"Hej, hur har du det?"
"Bra, men jag är ensam... igen"
"Jobbar mamma?"
"Ja, som alltid"

Vi pratade ett tag men vi la på tidigare för att micron plingade och jag var hungrig. Jag tog ut maten och satte mig för att äta. Yum, micro mat, min favorit. Tänkte jag medans jag höll på att kvälja.

När jag satt och åt började mötet med Justin strömma omkring i mitt huvud. Han hade frågat om mitt namn. Men han hade fått mig att ramla. Jag kanske var tjurig? Jag hade ju i stort sätt anklagat honom för att han var dum som kom en dag tidigare. Jag hade ju faktiskt inte menat så.

Justin Bieber strömmade runt i mitt huvud hela den kvällen, jag fick inte ur honom ur min skalle. Inte ens när jag skulle sova lyckades jag sluta tänka på honom. En ganska sömnlös natt. Tack för den...

Morgonen efter klev jag sömningt upp ur sängen och öppnade graderoben och började välja kläder. 


Hannahs outfit

Efter att ha letat kläder i säkert en halvtimme hittade jag något jag kunde ha på mig. Jag drog på mig kläderna och gick in till badrummet och sminkade mig. Sedan sprang jag ut i köket och svepte i mig frukost och sedan in i mitt badrum igen för att borsta tänderna.

Jag gick till skolan och hann precis i tid tills lektionen började. Första lektionen var med mr Henri. Han var en duktig lärare men han hade PMS humör på hög nivå. Jag gick till en plats långt bak i klassrummet för att inte synas så bra. Jag orkade inte prata med någon. Jag orkade verkligen inte snacka med Keith om balen heller. Men kände jag Keith rätt skulle han sätta sig längst bak vid mig om han såg mig och börja snacka med mig om balen.

Jag tog ett djupt andetag och la ner huvudet på bänken för att jag ville sova, eftesom att Juatin Bieber hållt mig vaken hela natten. Varför var jag tvungen att stöta på honom igår?


Del två.

Vad tycks? Kommentera!

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-12 @ 08:37:40
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Sofia Eriksson

Jätte bra :D Skriv mer :D PS. Är det du på den översta bilden ?? Det är faktiskt väldigt likt Selena :P På ett bra sätt alltså haha x)

2011-03-12 @ 15:01:56
URL: http://sofiaeriksson.bloggplatsen.se
Postat av: Stina

Meeeeeer.



Är det du på första bilden? eller är det selena för det är väldigt likt henne

2011-03-12 @ 15:24:59
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: någon

älskar dina noveller , men är det din prsonliga bild eller selenas?

2011-03-12 @ 16:44:14
Postat av: Anonym

Jätte bra!

Enda jag stör mig på att Selena inte kommer existera,hon är ju väldigt stor i biebervärlden nu(:/)

2011-03-12 @ 17:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0