Chapter 19 - Welcome To LA, Let's Celebrate With Pancakes

Men istället för att fundera på det så gjorde jag något värre... @justinbieber I miss you to hade jag knappat in och sedan tweetat innan jag visste ordet av det. Vad skulle hända nu?


1. Hannahs makeup 2. Hannah & Justin äter pannkakor 3. Dom lämnar pannkaks stället 4. Justin kommer till LAX

På morgonen vaknade jag utav ett skrik. Det var inte jag som skrek och det var inte mamma som skrek. Vem var det? Jag kunde inte ens lista ut ifall jag verkligen hade hört ett skrik eller om jag bara drömt.

Jag gick upp ur sängen och kollade på klockan fem över tio. Det suger verkligen att ha en mamma som inte bryr  sig. Torsdagen var förstörd. Igen idé att gå till skolan. Jag orkade inte gå till skolan heller. Fanns inget pisitivt med skolan nu för tiden heller. DD har börjat umgås jätte mycket med Ella. Ella verkar inte riktigt gilla när jag är med. Lika bra att bara stanna hemma idag.

Jag gick upp ur sängen och klev in i duschen. Jag duschade länge och varmt. När jag kommit ut ur duschen torkade jag håret och drog på mig mjukis kläder. Efter det tog jag min mobil och gick till vardagsrummet och satte mig i soffan och tröck igång TVn.

Mobilen pep till och jag vart nyfiken på vem de kunde vara. Till min förvåning var det från Christy. Okej, de kanske inte direkt förvånade mig att hon kränkte mig på sms när hon inte kunde göra de i skolan eftersom att jag inte var där, men hur orkar hon vara så barnslig?

Efter ett tag pep telefonen igen, jag var 100% säker på att det var Christy igen, men den här gången var det Justin. Undra vad han hade att säga? Han skrev alltid nått som fick mig på bra humör. I'm back in LA! skrev han. Jag vart verkligen glad när jag läste det så jag läste det säkert 4 gånger innan jag kom underfund med att jag kanske skulle svara på det.

Jag skrev att jag ville träffa honom och att jag inte var i skolan. Han undrade såklart varför. Jag sa bara att han fick veta ifall han kom över. Vilket han gärna gjorde.

Medans jag väntade på att han skulle till hotellet och lämna sin packning och sedan komma beslöt jag mig för att fixa mig lite mer. Så jag gick in i min garderob och plockade fram kläder. Det fick bli ett par svart/lila tights, knä strumpor och en svart liten tunkia/klänning. Sedan kletade jag på lite mascara, lite ögonskugga och lite kajal för att få allt att se bättre ut.

Sedan loggade jag in på twitter och facebook. Facebook kändes inge vidare att vara inne på. Inte twitter heller för den delen. Jag hade fått massa tweet från folk som frågade vem jag var. Vilket jag inte ville svara på. Sedan såg jag att Justin tweetat att han var i LA igen. Snacka om att hålla sina fans uppdaterade.

Jag gick tillbaka till vardagsrummet och väntade på att Justin skulle komma. Han kom efter en timme. Jag släppte in honom och han frågade direkt vad som hänt. Jag berättade för honom om vad som hänt i skolan och sedan vad som Caleb berättat om min pappa. Justin kollade på mig väldigt förstående.

"Men Hannah, hur kan dom tro att du gillar Keith? Du är ju med mig" sa han sedan och blinkade mot mig
"HAHAHA, men de vet ju inte dom"
"Sant, du skulle ha sett alla retweet som jag fick efter att ha skrivit att jag saknade dig"
"Många frågade mig vem jag var efter att jag skrivit att jag saknade dig också"
"Vem är du då?" sa han och öppnade munnen och såg förvånad ut
"Jadu... om jag det visste" svarade jag.

Efter ett tag så orkade ingen av oss sitta och kolla oss omkring på väggarna i lägenheten längre. Så vi bestämde oss för att gå och äta pannkakor. Påvägen ditt skrattade vi och hade jätte kul. Vi gick hela vägen. Folk kollade på oss ganska mycke men de gjorde inte så mycke.

När vi satt och åt våra pannskakor började Justin bli lite irriterad, det hade nämligen börjat blixtra omkring oss.
"Jäkla paparazzi" hörde jag honom muttra och det fick mig bara att brista ut i skratt. Som senre ledde till att Justin också började skratta.

När vi gick därifrån vart vi praktiskt taget förföljda av ett gäng paparazzi. Jag gick väldigt nerböjt med mitt huvud och gömde mitt ansikte. Jag kände faktiskt inte för att vara med i någon skvaller tidning imorgon. I alla fall inte mitt face.

"Hur kommer det sig att du är tillbaka?" frågade jag Justin medans vi gick
"Tour paus. Men den börjar igen runt den 6 mars tror jag" sa han och log emot mig
"Okej" sa jag och besvarade hans leende.

Vi gick hem till mig och sedan in på mitt rum. Vi satte oss på min säng och satt tysta ett tag, en aning pinsamt var det men det släppte när han kysste mig. Hans läppar var varma och mjuka. Kyssen gick över till lite lätt hångel och efter bara ett tag låg han på mig och vi kysstes.

Han la sig bredvid mig och vi kollade rätt in i varandras ögon. Tills jag slöt mina ögon och somnade.


Chapter 19

Kommentera?

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-30 @ 07:10:55
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0