Chapter 18 - I Miss You


Jag suckade av lättnad och var faktiskt glad över att veta vad som faktiskt hade hänt!


Dagen efter beslöt jag mig för att gå till skolan. Jag hade ingen ork att bara sitta hemma hela tiden. Jag måste ju möta verkligheten någon gång, så varför inte idag? Jag kolla på klockan och klev upp. Gick in i duschen och duschade.

Efter en varm och uppfriskande dusch torkade jag håret och drog på mig mjukis kläder. Jag orkade inte fixa mig något alls. Sedan tog jag min skol väska och gick.

Utanför skol entren stannade jag och ville verkligen inte gå in...  Jag hörde hur någon kom mot mig bakifrån, jag vände mig snabbt om och såg DD. Jag kunde verkligen inte låta bli att le och krama om honom.

"Har nått hänt?"
"Du anar inte" svarade jag

Han log och vi gick tillsammans in i skolan. När vi kom in riktades alla blickar mot mig och DD. Trots en och annan elak kommentar från lite olika håll och kanter då och då så gick dagen faktiskt ganska fort. Jag hade ju DD att hänga med och vi hade roligt.

När jag berättat för DD om allt som hänt blev han faktiskt en aning chockad. Jag berättade om min pappa också och då sa han bara 'vad var det jag sa? klart att de inte var ditt fel'. 

Jag gick hem och loggade in på min twitter som jag inte varit inne på sedan Justins konsert. Då jag började följa honom på twitter. Han började uppenbarligen följa mig med. Han hade skrivit en tweet under dagen som faktiskt chockade mig en aning.


Han hade skrivit på twitter att han saknade mig? Oj... Vad skulle jag göra? Vad skulle folk säga? Vad tänkte han på? Jag hade faktiskt kollat upp lite grand om honom för att vara säker på att han inte tänkte krossa mitt hjärta...

Kim Kardashian hade fått jätte mycke hot från hans fans... Jag vill inte det... Men vad vill jag?

Men istället för att fundera på det så gjorde jag något värre... @justinbieber I miss you to hade jag knappat in och sedan tweetat innan jag visste ordet av det. Vad skulle hända nu?


Chapter 18

tråkigt...

kommer troligast ett till ikväll...

Kommentera?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0