Chapter 80 - LA Back And Forth

Jag kunde knappt tro det. Hade det verkligen varit två månader sedan jag skrev något på twitter? Herregud. Nu måste jag skärpa mig..!


Jannah Ute Och Shoppar

På flyget tillbaka mot LA tog jag fram min dator och stratade den. Sedan frågade jag en utav flygvärdinorna om dom hade WiFi på flyget vilket dom hade. Jag fick en kod som jag skrev in och sedan hade jag internet. Jag loggade in på twitter och skrev.



Efter att ha skrivit det RT jag några fans och sedan loggade jag ut och stängde ner datorn. Sedan kollade jag på Hannah som fortfarande låg och sov. Jag lutade mig mot henne och somnade jag med.

Jag vaknade av att Hannah klappade mig på kinden (för att jag skulle vakna). Jag kollade på henne och hon log. Flyget stod ner på marken och jag antar att vi var framme.

Efter att ha tagit våra saker gick vi ut på parkeringen. Där stod Hannahs mamma och väntade på oss. Vi satte oss i bilen och Hannahs mamma körde oss hem till mig. Medans vi satt i bilen tog jag upp min iPhone och skrev några tweets till mina fans. Som sagt jag måste VERKLIGEN bättra mig.



HANNAHS PERSPEKTIV

I bilen satt Justin med sin telefon hela tiden. Troligast twitter, som han inte hållt på med på ett bra tag. Vilket faktiskt skrämde mig lite. Han brukade faktiskt vara beroende utav twitter förut. Förhoppningsvis börjar han twittra igen så att inte jag får skäll utav hans fans.

Justin log när han satt med telefonen. Jag hoppas verkligen att det är twitter han håller på med så att han inte sitter och smsar med någon tjej. Det skulle göra mig välift ledsen. Tror jag..?

Jag log emot honom och han log tillbaka. Han smsade alltså inte med någon tjej. För då skulle han inte kolla upp när jag kollade på honom. Det är faktiskt bra.

När mamma släppt av oss beslöt vi oss för att gå in och lämna våran packning och sedan dra iväg till köpcentret så att vi kunde köpa lite nya saker. Lite nya saker till Hawaii, dit Justin hade tänkt ta mig, han berättade det på flyet. Först hade jag faktiskt protesterat men efter att han insisterat med att i skulle åka iväg igen. Hade jag varit tvungen att ge upp.

Vi åkte iväg och det vi började göra var att kolla på badkläder. Vi gick runt bra länge innan vi hittade nått. Justin hittade ett par badbyxor och sedan var det bara en bikini till mig kvar att hitta. Efter säkert två timmar av letande hittade vi tillslut en lila/rosa, mest lila bikini som jag köpte.

Efter det drog vi runt och letade standkläder. Efter att ha hittat allt vi letade åkte vi tillbaka hem till Justin där vi åt. Sedan kröp vi till sängs eftersom att vi redan imrgon skulle åka.


Kort och tråkigt, men det är nått i alla fall.

Kommentera?

Kommentarer
Postat av: Stina

jätte bra meeeer :)

2011-06-03 @ 20:32:29
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Diana

Besök min novellblogg :) http://www.mylifeismydream.blogg.se

2011-06-03 @ 20:44:51
URL: http://mylifeismydream.blogg.se/
Postat av: feffe

jättebra!!!!!!!!!!:):):):)

2011-06-04 @ 12:55:34
URL: http://starstories.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-06-04 @ 20:18:11
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0