Chapter 20 - Sneeking Around

JUSTINS PERSPEKTIV

När vi gått och lagt oss var suget efter Katie större än någonsin, jag gjorde det jag inte borde ha gjort. Jag klev upp och gick mot Katies "rum" jag knackade på lite tyst.
"kom in"
Jag öppnade dörren och kröp ner i sängen bredvid Katie, jag kysste henne och sen höll jag om henne hela natten.


Justin & Katie

På morgonen vaknade jag av att jag fick en spark av Justin rätt i magen. Jag kollade upp på honom, han sov fortfarande. Klockan var i och för sig bara halv sex. Men lika bra att väcka honom så att han kunde smyga över till sitt rum igen innan någon märkte att han varit i mitt rum.

Jag skakade lite lätt på honom tills han kvicknade till. Han kollade upp och log när han såg mig. Han lutade sig sedan över mig och kysste mig. Efter att ha kysst mig länge nog sa jag att han var tvungen att gå för att ingen skulle märka att han sovit med mig i mitt rum. Han nickade instämmande och reste sig upp. Han kysste mig en gång till innan han sprang ut genom dörren och in till sitt eget hotellrum.

Själv försökte jag somna om, men kunde inte. Jag satte mig upp i sängen och gick sedan in till badrummet och tog en dusch. Sedan gick jag och drog på mig kläder. Det fick bli väldigt enkelt. Ett par jeans och en grå långärmad tröja.

Sedan kollade jag min mobil. Ett oläst sms från Brooke stod det på skärmen. Jag log för mig själv och tryckte upp smset. 'Låt mig gissa du och Justin är tillsammans eller hur? Ni blev det efter att du börjat sjunga overborad med honom? Jag kunde nästan förstå det. By the way, du har en grym sångröst, varför har du inte sagt nått?' stod det. Jag blev nästan lite paff. Hur tusan kunde hon veta? Jag skrev ett sms tillbaka till henne 'Hur fan kunde du veta? Säg inte till någon okej?' skrev jag och fick snabbt svar. 'Bra gissning antar jag. Jag lovar' stod det. Såklart att Brooke skulle lista ut det.

Jag satte mig med telefonen i soffan och kollade på TVn. Sedan smsade jag Justin runt åtta och frågade ifall han var vaken, vilket han var. Han hade gjort lika som mig. Duschat och fixat sig. Vi skulle gå ner för att äta frukost innan dom kom och väckte oss bestämde vi oss för. Så vi gick ut ur våra rum och gick tillsammans till hissen och åkte ner till restaurangen där frukosten serverades.

Efter att ha plockat på oss allt som såg gott ut på frukost buffén och satt oss ner till bords högg vi in och började äta. Efter ett tag kom Pattie och resten av crewet ner. När dom såg oss såg alla lättade ut i alla fall sedan kom dom och satte sig vid oss precis när vi var klara så vi ursäktade oss och gick iväg till hissen.

"Brooke vet..." sa jag till Justin när vi var ensamma vid hissen.
"Va? Sa du nått?" frågade han
"Nej, jag fick ett sms imorse där det stod..."
"Hon måste vara jäkligt smart" sa han och såg förvånad ut.

Själv började jag skratta, precis öppnades hissdörrarna och vi klev in i hissen. Sedan tröck vi på våning 23. Inne i hissen kysste Justin mig. Han halvt tröck upp mig mot väggen och kysste mig ganska vilt. Jag kysste honom tillbaka och allt blev vilt. Tills vi kände att hissen stannade och vi släppte varandra snabbt. Våning tio. Det klev in ett gamalt par. Dom log emot oss och vi kollade på varandra och började flina som tokar. När vi stannat på vånging 23 sprang vi ut och väntade på att dörrarna skulle stängas så att vi kunde börja skratta. Precis när dörrarna stängdes brast vi ut i gapskratt.

Vi gick in på mitt hotellrum och satte oss i soffan och kollade på TVn. Justin hade sin arm om mig enda fram tills att någon knackade på min dörr och jag var tvungen att gå och öppna. Det var Scooter som sa att det var dags för soundcheck.

När vi var på arenan körde vi soundcheck och efter det satt vi mest och drygade tillsammans med Justins dansare. Det var riktigt roligt.

Nästa Kapitel är väll konserten antar jag, har inte tid att skriva mer nu!

Oj appropå Hund - Ska visa dig en Chow Chow nu eftersom att jag glömde göra det när vi sågs.



Bry er inte om hunden, skulle bara visa en kompis hur en Chow Chow såg ut.

Kommentera vad ni tyckte om kapitlet? :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer mer :)

2011-07-31 @ 20:52:28
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Lisa'

du skriver grymt bra! :)

2011-07-31 @ 21:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0