Chapter 17 - When I Look At You

Jag ställde mig i duschen eftersom att det var jobbigt på scenen med alla strålkastare och man blir svettig. Efter min varma dusch gick jag iväg till sängen och kröp ner. Innan jag somnade kollade jag på mobilen och såg att Justin skickat ett sms, där det stod godnatt.


Katie

Morgonen efter vaknade jag på strålande humör. Klockan var halv åtta. Justins intevju skulle börja klockan åtta på TVn. Jag skulle inte med, så jag bestämde mig för att kolla på den på TVn. Tydligen skulle den vara på kanal fyra. Jag slog igång TVn och tyrckte på fyran på dosan. Sedan gick jag in på badrummet och började fixa mig lite lätt. Med smink, hår och tänder. Sedan gick jag ut och letade reda på en bra outfit i mun väska som jag kunde ha på mig.

Det fick bli en klänning som jag aldrig använt men ville nu använda eftersom att den var så fin. Till det tog jag mina svarta ballerina skor. Jag satte mig sedan framför TVn och kollade när Justin satt i en soffa som dåg väldigt obekväm ut men Justin såg ut att trivas.

Hela intevjun var jätte rolig. Och när den var slut var det dags att packa ner sig i bussarna. Jag tog ner min väska till hotellobbyn där hela teamet hade samlats. Hotell personalen hälsade hejdå och vi gick ner till bussarna där Justin och Scooter stod och väntade. Jag pratade med Pattie hela vägen ner och fram tills vi kom till bussarna där vi skulle skiljas åt Jag klev in i min och Justins buss. Inte långt efter mig kom Justin. Jag ställde undan min väska och hälsade på chauffören som för övrigt verkade väldigt trevlig.

Jag satte mig vid bordet och startade datorn. Jag ville kolla om något nytt hänt bland mina vänner. Jag kollade twitter och facebook men inget verkade hända på andra sidan jorden. Själv skrev jag på både facebook och twitter 'Off to France' vilket jag nu var påväg till.

Justin satt mittemot mig och höll på med sin mobil. Han satt och smyg kollade på mig när han trodde att jag inte såg. Det fick mig att le lite grand. Det var nästan lite barnsligt, men såfort jag kollade på honom så pirrade det i min mage. Han hade rivit sönder allt jag byggt upp för att inte falla för honom igår när han kysste mig. Undra om han någonsin skulle göra det igen?

"Vad gör du för något?" frågade han tillslut
"Kollar ifall det händer nått intressant på andra sidan jorden" svarade jag och log
"Gör det de rå?" sa han och flinade
"Nej, inte direkt..."

Vi snackade ett tag innan  Justin kom över och satte sig på samma bänk som mig. Han tröck upp någon sida på datorn och kollade runt lite. Sedan tröck han ner den och det verkade som om han inte tyckte att det var så intressant. Själv satt jag och nästan skakade av att han satt bredvid mig.
Han måste ha märkt att jag var nervös för han satte sig närmare och la armen om mig. Vilket gjorde mig ännu mer nervös. Vilket jag till och med tror att han vet om. Sedan kollade han på mig. Jag kollade upp på honom och då kysste han mig. Kyssen gjorde mig varm inombords och jag blev alldeles yr.

Efter kyssen kollade han på mig och öppnade sedan munnen för att säga något; "Katie.. Jag tycker verkligen om dig" sa han. Jag visste inte vad jag skulle göra så jag log emot honom och sa att jag verkligen tyckte om honom också.

Efter det var våra vimsiga konversationer igång igen. Jag kunde höra hur chauffören satt och fnissade. Vilket fick mig att börja skratta. Justin som inte fattade någonting alls kollade förvirrat på mig och då kunde jag inte hjälpa mig själv längre. Jag kysste honom och han kysste mig tillbaka.


Kort kapitel, jag vet. Har inte haft tid att skriva... förlåt.

Kommentera? Snälla :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asbra! :)

2011-07-30 @ 08:55:29
Postat av: aalexandra

brabra :)

2011-07-30 @ 14:28:52
Postat av: Niina

ÅÅÅÅÅÅH!!! jättebra ju! men du får gärna skriva fortsättning ;)

2011-07-30 @ 18:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0