You and I - Chapter 36

Jag satt mig bredvid Justin och han viskade i mitt öra;
"Jag gillar din navelpercing, hur kommer det sig att jag aldrig lagt märke till den förut?"






MARYS PERSPEKTIV

Kommenterade Justin just min navelpercing? Jag kunde inte låta bli att le. Jag vände mig mot honom och viskade i hans öra "Haha, tack. Du kanske inte kollat så noga på min navel?"
Justin börja skratta så mycke att han vart röd i ansiktet. Jag kunde inte låta bli att hålla mig från skratt.

Jassica och Jasmine började också skratta efter någon sekund. Vi satt alla fyra och skrattade som tokar.

När klockan slagit tre på natten gick Jessica och Jasmine till deras rum lite längre ner på hotellet. Vi bestämde att vi skulle träffas klockan två för att äta lunch. När dom gått gick jag och Justin till sängs och somnade nog ganska snabbt båda två.

Jag vaknade igen runt sex tiden på morgonen. Jag kollade mig omkring, Justin var borta? Vart kunde han ha tagit vägen? Jag låg och väntade i säkert en halvtimme men han kom inte? Vart var han?

Jag drog på mig ett par shorts och ett linne, sedan gick jag ut i korridoren och kolla mig omkring... Ni kan aldrig gissa vad jag såg. Jasmine och Justin... Kyssandes? 

Mina ögon fylldes av tårar och jag skrek rätt ut "HUR FAN KUNDE DU?!" 
Justin och Jasmine ryckte till och Justin såg mig, han började små springa emot mig. Jag gick in i sviten igen och gick ut på ballkongen.

Jag satt i ett hörn på ballkongen och grät som en galning, när jag kände en hand mot min axel. Jag kollade upp och såg Justins ansikte. Han kollade på mig med tårfyllda ögon. Varför grät han? Det var inte jag som sått och hångla med någon annan?

"Mary..." började han
"Låt mig va"
"Mary, låt mig förklara!"
"Förklara vadå? Exakt vad är det som finns att förklara? Du kysste en annan tjej. Vad mer finns det att säga?"
"Mary... Förlåt!"
"Lite sent på tänkt va?"

Jag reste mig upp och gick tillbaka in i hotellsviten och sedan in i sovrummet där jag drog på mig pyjamasen igen och la mig ner i sängen där jag somnade med svullna tåriga ögon.


JUSTINS PERSPEKTIV

Vad har jag gjort? När Mary skrek ut i korridoren visste jag inte vad jag skulle ta mig till... Hur skulle jag kunna förklara mig ur det här?

Jag sprang efter henne, men såklart lät hon mig inte förklara. Hon stack in i sovrummet och la sig. Jg väntade ungefär tjugo minuter innan jag gick in och hämtade ett täcke och en kudde.

Jag placerade kudden och täcket på soffan och sedan la jag ner och somnade efter att allt som möjligen kunde flyga runt i mitt huvud flygit runt där inne  klart.

Nästa morgon vaknade jag av att min telefon plingade till. Jag röck till och kollade på skärmen; ett oläst meddelande från Mary

Jag skakade lite medans jag tröck upp smset det stod;
"Jag förstår inte hur du kunde... Kom in i sovrummet"

Jag reste mig snabbt upp och gick mot den stängda sovrums dörren. Jag tog ett djupt andetag och öppnade dörren.

Mary satt i sängen fullt påklädd, sminkad och hennes väska var packad. Tänkte hon åka heem?
"Mary snälla du måste förstå... De är inte om de ser ut!" fick jag fram


HALV SEX PÅ MORGONEN, SAMMA NATT SOM MARY HITTAR JASMINE OCH JUSTIN KYSSANDES

Mobilen pep till, jag röck till och öppnade ögonen, kollade på skärmen; ett oläst meddelande från Jasmine V
Jag tröck upp smset och läste de. Hon bad mig komma ut i korridoren.

Jag drog på mig ett par jeans och sedan en röd tröja, jag kysste Mary lite lätt på pannan. Sedan gick jag ut i korridoren, där stod Jasmine. Hon grät. Hon berättade om att hennes pojkvän dumpat henne på sms och att hon var helt förtörd.

Jag kramade henne och sa att allt skulle bli bra, och då från ingenstans kysste hon mig, Jag hann inte tänka mer än så fören jag hörde någon skrika "HUR FAN KUNDE DU?!" det var Marys röst jag vände mig om och sprang efter henne...


NUTID

"Säg vad du måste säga" sa Mary med en spänd stämma...


Kort jag vet men jag ska sova nu. Godnatt älskade läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0