You and I - Chapter 35

När Jutstins händer letade sig mot min BH, blev jag aningen nervös och la mig ner bredvid honom igen och vände på mig och sa godnatt.

Justin la sina armar runt mig och vi somnade tätt intill varandra.





JUSTINS PERSPEKTIV

Jag vaknade av att jag höll på att dö för att de var så varmt. Jag kollade mig omkring och såg Mary sova. Jag gick därför upp och tog mig en dusch. Jag drog på mig badbyxorna och en t-shirt.

Jag gick till köksbänken i sviten och tog min telefon, tre nya meddelanden, två från Jasmine och ett från Jessica.
Jag öppnade Jasmines sms först, "Hey biebs! Kom till stranden!" och "Sömntuta kom till stranden!"
Sedan öppnade jag det från Jessica, "Jasmine och jag väntar på dig och Mary, kan knappt vänta efter att få träffa henne. Kom till stranden när ni vaknat!"

Jag log och svarade dom båda att jag skulle till att väcka Mary. Sedan drog jag mig in i sovrummet och kysste Mary lite försiktigt på munnen. Hon slog upp ögonen och log.

"Vi ska till stranden och träffa Jasmine och Jessica" sa jag när hon vaknat till
"Jessica?"
"Ja, Jessica Jarrell"
"Jag vet inte vem det är?"
"Hon brukar också sjönga overboard med mig, hon var även med i min musik video till never let you go"
"Aha..." sa hon och gick in på badrummet

När Mary dragit på sig sin bikini och ett par shorts och ett linne gick vi ner till stranden.
Vi gick en liten bit innan vi såg Jasmine och Jessica.

Jag och Mary satte oss bredvid dom, jag kramade Jessica och sedan Jasmine. Jessica satt och log mot Mary hela tiden, men Mary verkade vara en aning blyg.


MARYS PERSPEKTIV

Jessica verkade snäll men jag kände mig en aning blyg. Jag hade inte träffat henne förut och Jasmine hade jag bara träffat två gånger innan.

Justin drog av sig sin tröja och sprang ner till vattnet. Jasmine drog av sig sin tröja och sprang efter. Jag och Jessica satt kvar uppe på land, där de inte var blött.

"Mary..." sa hon efter ett tag
"Ehm... Ja?" fick jag fram
"Se upp med vart du har Justin när Jasmine är i närheten"
"Vad menar du?"
"Hon är väldigt manipulativ"
"Ahaa..." sa jag sedan och tog av mig så jag bara hade bikini

Jag låg ner på handduken och kände de varma solstrålarna mot min kropp, och plötsligt kände jag vatten droppar...
Jag ryckte till och kolla upp, det var såklart Justin som stod lutad över mig. Jag log lite lätt mot honom och han satte sig bredvid mig

Vi satt på stranden fram till att solen gick ner. Då drog vi på oss våra kläder och drog till min och Justins hotellsvit.
Jag gick in i sovrummet och drog på mig ett par jeans och en hoddie. Sedan gick jag ut till soffan där Justin, Jessica och Jasmine satt och snacka... Tre J:n och jag ett M. Hahahah de var ju ganska roligt att alla deras namn började på J.

Jag satt mig bredvid Justin och han viskade i mitt öra;
"Jag gillar din navelpercing, hur kommer det sig att jag aldrig lagt märke till den förut?"



Kort jag vet men jag ska plugga nu.
Kanske blir mer ikväll!
Who knows *hobbit kanske skriver?
Ehm, tårbilden ska egentligen vara med i nästa chapter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0